تاریخ انتشار: 17 سپتامبر 2014 - اخبار

بازدید اعضای شورای اجتماعی محلات منطقه۳ از خانه سالمندان...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

براساس مصوبه شورای اجتماعی محلات ناحیه۴ منطقه سه؛
همزمان با ایام دهه مبارک کرامت براساس مصوبات شورای اجتماعی محلات ناحیه ۴ منطقه سه برنامه های مناسبتی ویژه سالمندان اجرا گردید که تا اعیاد ذی الحجه نیز استمرار خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، به منظور دلجویی و همراهی و احترام به مقام سالمندان و خدمت کردن به این قشر گرانبهای اجتماع و با هدف توسعه اخلاق مداری و ارزش‏ نهادن به بزرگان بنابرتوصیه موکد دین مبین اسلام، اعضای شورای اجتماعی محلات ناحیه ۴ همزمان با ولادت امام رضا(ع) در یک گروه ۴۰ نفره جهت بازدید و سرکشی از سالمندان، راهی خانه سالمندان توس شدند.
از نتایج و بازخوردهای مثبت این بازدید و عیادت از سالمندان همین بس که پاسخی عاطفی مناسبی به کسانی که دچار کهولت سن شده‌اند، و متاسفانه در جامعه مورد فراموشی و غفلت قرار گرفته اند داده شود و از این روزن فرهنگ احترام وتکریم از سالمند در جامعه نهادینه شود.
همچنین اعضای شورای اجتماعی شهید علی محمدی نیز در روز میلاد مسعود علی بن موسی الرضا(ع)، با قصد تجلیل از منزلت سالمندان، تقویت ارتباط گیری مستمر شهروندان با افراد مسن و با تجربه محله، به همراه اهالی محله و تعداد ۴۰ نفر از سالمندان ناتوان جهت زیارت به بارگاه منور رضوی مشرف شدند که با توجه به تاثیرات مناسب آن بنا شد تا این روند در ایام اعیاد ماه پر برکت ذی الحجه نیز ادامه یابد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.