در بوستان های سطح شهرداری منطقه 3 مشهد صورت می گیرد؛

برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در بوستانهای فجر و یاس

تاریخ انتشار: 17 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهرداری منطقه سه با هدف احیاء و نهادینه سازی اجرای فریضه نماز اقدام به برگزاری نماز جماعت در بوستان های محلات بلال و طبرسی نموده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، با توجه به درخواست های مردمی و پیگیری های اعضای شوراهای اجتماعی محلـات بلال و طبرسی، نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور پرشور مردم شریف و مؤمن هرشب در بوستان های یاس و فجر برگزار می شود.
هدف از برپایی نماز جماعت در بوستان ها، استفاده ی توامان شهروندان از فضای لطیف پارک ها و بوستان ها و بهره برداری از فضای روحانی اقامه نماز و ارائه نکات آموزشی دینی است.
ترویج نماز در جامعه و خانواده سبب کاهش ناهنجاری های اجتماعی می شود و نسل ما را در مقابله با تهاجمات فرهنگی بیمه می کند از این رو نهادینه سازی اجرای فریضه نماز جماعت در میان نوجوانان و جوانان و ترغیب خانواده ها برای شرکت فرزندانشان که می تواند موجب گرایش جوانان به فرائض الهی و دینی گردد مهمترین کاربست این برنامه است.
تلاش شهرداری منطقه سه تقویت اجتماعات مردمی است که یکی از بهترین ابزارهای آن با توجه به استقبال مطلوب شهروندان برپایی نماز جماعت در بوستان هاست و به همین دلیل دو بوستان پرتردد و پر مخاطب یاس و فجر در نواحی ۲ و۳ جهت انجام این طرح برگزیده شدند.
ناگفته نماند که با توجه به استقبال پرشور شهروندان ، بعد از نماز مراسم دعا و نیایش بعمل می‌آید و ادعیه توسل و کمیل در شبهای سه شنبه و پنج شنبه بعد از نماز جماعت برگزار می شود.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.