شهردار اهواز به همراه برخی از مسئولین از وضعیت آسفالت کوی علی آباد بازدید کردند
تاریخ انتشار: 17 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

شهردار اهواز به همراه برخی از مسئولین از وضعیت آسفالت کوی علی آباد بازدید کردند...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

بازدید و با حضور درحسینه ابوالفضل این منطقه، پس از شنیدن مشکلات ساکنان کوی علی آباد، دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

سید خلف موسوی در این بازدید به بررسی توانمندیها و مشکلات این منطقه پرداخت و گفت: با حمایت شورای اسلامی شهر اهواز که هدفش خدمت رسانی به مردم اهواز به ویژه مناطق محروم است، تلاش می کنیم نهضت خدمات رسانی مناطق محروم را تا رفع محرومیت از چهره این مناطق به همت مجموعه شهرداری و حمایت شورا ادامه یابد.
وی افزود: در برنامه ریزی های آینده به محلاتی که از نظر امکانات دارای ضعف و کاستی هستند بیشترین توجه خواهد شد تا علاوه بر رفع این کمبودها،از تواناییهای محیطی جهت رفاه و آسایش شهروندان استفاده بیشتری شود.
شهردار اهواز ادامه داد: براساس مصوبه شورای شهر، خدمت رسانی به مناطق حاشیه اهواز تصویب و بر همین اساس عملیات بهسازی معابر منطقه علی آباد توسط شهرداری شروع شده که در حال حاضر ۱۲ هزار متر مربع عملیات بهسازی و آسفالت در سطح منطقه انجام شده است.
وی تصریح کرد: حق طبیعی اهالی علی آباد (بروال) است که به آنها خدمات رسانی شود گرچه این خدمات در سالهای قبل باید انجام می شد تا ساکنان دچار این همه رنج و مشقت نشوند.
سید خلف موسوی همچنین از راه اندازی و احداث یک زمین ورزشی در منطقه مذکور خبر داد و اظهار داشت: این پروژه در سال آینده اجرایی و احداث پارک محلی منطقه نیز از امسال آغاز می شود.
وی در خصوص الحاق منطقه علی آباد (بروال) به شهر اهواز گفت: پیشنهاد الحاق این منطقه به اهواز به استانداری ارسال شده و هم اکنون در حال پیگیری است.
شهردار اهواز همچنین از برگزاری جلسات مشترکی با مدیرعامل شرکت آبفا برای هماهنگی جهت اجرای پروژه فاضلاب در این منطقه خبر داد و گفت: خیابانهایی که اکنون آسفالت شده اند با هماهنگی شرکت آبفا بوده تا از دوباره کاری و تخریب آسفالت جلوگیری شود.
همچنین در ادامه شهردار اهواز به اتفاق هیات همراه،از منطقه عین دو و پروژه های در حال انجام این منطقه بازدید کرد.
شهردار اهواز در این بازدید یکی از برنامه های شهرداری را آسفالت و بهسازی معابر این منطقه عنوان کرد و گفت: یکی از اقدامات شهرداری در این منطقه، احداث ورودی میدان شهید علی هاشمی است که علاوه بر آن دو پروژه آسفالت در قالب دو قرارداد در منطقه عین دو در حال اجراست.
سید خلف موسوی افزود: بر اساس قرارداد نخست، ۴۰ هزار متر مربع بهسازی و آسفالت منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال انجام شد که طبق قرارداد دوم عملیات آسفالت و بهسازی خیابانهای فرعی منطقه عین دو در مساحتی بالغ بر ۳۵ هزار متر مربع و ۲۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده که هم اکنون عملیات زیر سازی در حال انجام است.
وی همچنین از اجرای باند کندرو میدان ورودی منطقه عین دو خبر داد.
شهردار اهواز گفت: اجرای پروژه فاضلاب پیش از انجام آسفالت ضروری است و در صورتی که این موضوع انجام نشود اجرای آسفالت به کندی پیش رفته و با مشکل مواجه می شود.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.