عمل به صلح جویی تا کینه به جنگ افروزی را پیشه کنیم
حمید آزموده شهردار بهشهر :

عمل به صلح جویی تا کینه به جنگ افروزی را پیشه کنیم

تاریخ انتشار: 21 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

جنگ در ذهن انسان شکل می گیرد پس دفاع از صلح نیز باید در ذهن انسان ساخته شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر حمیدآزموده شهردار بهشهر و عضو موزه صلح دنیا به مناسبت روز جهانی صلح پیا می را به شرح ذیل اعلام داشته است.
حمید آزموده شهردار بهشهر و عضو شهرداران صلح دنیا با تبریک روز جهانی صلح و با اشاره به اینکه عمل به صلح جویی تا کینه و نفرت به جنگ افروزی را پیشه کنیم عنوان داشته است:
از نظام های سیاسی و حکومتی دنیای استکبار جای تعجب و شگفتی نیست که ادعای صلح داشته و به نام حمایت از آرامش و به منظور برقراری ثبات و همزیستی مسالمت آمیز آتش جنگ می افروزند.
عضو شهرداران صلح دنیا ادامه داده است:
اقشار و روشنفکرانی با آموزه های غربی و آمریکایی خود و با سیر و سفر در عالم تخیل و عبارت پردازی های فاقد علم و عمل شعار صلح جویانه را بهانه قرار داده و با تفکر به اصطلاح صلح طلبی که در حقیقت بدنبال مطامع استکباری خود میباشند کودکان و مردم بی گناه را با ادعای بشردوستی و صلح جویی آواره و به کشتن میدهند .
حمید آزموده شهردار بهشهر ادامه داده است:
وقوع انقلاب اسلامی در ایران و تشکیل موزه صلح توانسته فرصتی باشد به منظور حمایت از کشورهای مظلوم برای سرکوب و نابودی ابرقدرتهای استعمارگر و معتقدیم زملنی که جنگ در ذهن انسان شکل می گیرد پس دفاع از صلح و خاتمه جنگ نیز باید در ذهن همه انسانها مسئولان دست اندر کاران ساخته شود .
شهردار بهشهر با محکوم نمودن سیاست آمریکا توضیح داده اند:
ادعای صلح طلبی و بشردوستی آمریکا و زمینه سازی برای هجوم به کشورهای بیگناه و مظلوم همچون فلسطین ولبنان جنبه سیاسی نیزداشته که با حمایت های همه جانبه مهره های حکومتی و دولتی وابسته به خود همراه می باشد.
در پایان شهردار بهشهر برای ایجاد صلح پایدار رعایت کرامت انسانها مخصوصا کودکان ادامه داده است:
از طریق احقاق حقوق انسان ها و برآوردن آرمان های آنان پرورش صلح ضروری به نظر رسیده و صلح تعهدی است برای آینده ای بهتر که امروز بر اساس ارزش ها، گفتگوی متقابل، بردباری، احترام و درک مشترک آغاز می گردد و این زیر بنایی است که بر اساس آن هر روز صلح را در همسایگی، شهر ها، جوامع و بین کشورها بنا میگردد..

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.