- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

عمل به صلح جویی تا کینه به جنگ افروزی را پیشه کنیم

جنگ در ذهن انسان شکل می گیرد پس دفاع از صلح نیز باید در ذهن انسان ساخته شود

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر حمیدآزموده شهردار بهشهر و عضو موزه صلح دنیا به مناسبت روز جهانی صلح پیا می را به شرح ذیل اعلام داشته است.
حمید آزموده شهردار بهشهر و عضو شهرداران صلح دنیا با تبریک روز جهانی صلح و با اشاره به اینکه عمل به صلح جویی تا کینه و نفرت به جنگ افروزی را پیشه کنیم عنوان داشته است:
از نظام های سیاسی و حکومتی دنیای استکبار جای تعجب و شگفتی نیست که ادعای صلح داشته و به نام حمایت از آرامش و به منظور برقراری ثبات و همزیستی مسالمت آمیز آتش جنگ می افروزند.
عضو شهرداران صلح دنیا ادامه داده است:
اقشار و روشنفکرانی با آموزه های غربی و آمریکایی خود و با سیر و سفر در عالم تخیل و عبارت پردازی های فاقد علم و عمل شعار صلح جویانه را بهانه قرار داده و با تفکر به اصطلاح صلح طلبی که در حقیقت بدنبال مطامع استکباری خود میباشند کودکان و مردم بی گناه را با ادعای بشردوستی و صلح جویی آواره و به کشتن میدهند .
حمید آزموده شهردار بهشهر ادامه داده است:
وقوع انقلاب اسلامی در ایران و تشکیل موزه صلح توانسته فرصتی باشد به منظور حمایت از کشورهای مظلوم برای سرکوب و نابودی ابرقدرتهای استعمارگر و معتقدیم زملنی که جنگ در ذهن انسان شکل می گیرد پس دفاع از صلح و خاتمه جنگ نیز باید در ذهن همه انسانها مسئولان دست اندر کاران ساخته شود .
شهردار بهشهر با محکوم نمودن سیاست آمریکا توضیح داده اند:
ادعای صلح طلبی و بشردوستی آمریکا و زمینه سازی برای هجوم به کشورهای بیگناه و مظلوم همچون فلسطین ولبنان جنبه سیاسی نیزداشته که با حمایت های همه جانبه مهره های حکومتی و دولتی وابسته به خود همراه می باشد.
در پایان شهردار بهشهر برای ایجاد صلح پایدار رعایت کرامت انسانها مخصوصا کودکان ادامه داده است:
از طریق احقاق حقوق انسان ها و برآوردن آرمان های آنان پرورش صلح ضروری به نظر رسیده و صلح تعهدی است برای آینده ای بهتر که امروز بر اساس ارزش ها، گفتگوی متقابل، بردباری، احترام و درک مشترک آغاز می گردد و این زیر بنایی است که بر اساس آن هر روز صلح را در همسایگی، شهر ها، جوامع و بین کشورها بنا میگردد..

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر