- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان ضرورت دارد

با نهادینه شدن فرهنگ شهادت و ایثارگری، نگرش افراد به سمت رفتار ایثارگرانه سوق داده خواهد شد
به گزار ش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر جلسه برگزاری کنگره ۸۰۰ شهید شهرستان بهشهر با حضورمسئولان کمیته ها در دفتر شهردار برگزار گردید.
حمیدآزموده شهردار بهشهر و دبیر کمیته یادمانها و المانها با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با این عنوان که انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان ضرورت دارد ادامه داده است:
شهدا با اهدای خون خود موجب اقتدار و عظمت ایران اسلامی شدند که انتقال پیام و تجربیات جنگ به نسل جوان از مهمترین وظایف ما در خصوص دفاع مقدس میباشد.

حمیدآزموده دبیر کمیته یادمانها با تاکید بر استفاده از ابزار روز در تبلیغ فرهنگ جهاد و شهادت توسط سازمان ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی ادامه داده است:
باید هر چه در توان داریم در مسیر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز به کار بگیریم .
در ادامه مجتبی اسدی بخشدار مرکزی بهشهر ادامه داده است:

امروز دشمنان در نظر دارند با کم اهمیت دادن دوران هشت سال دفاع مقدس ارزش جانفشانی ها و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام را پایین آورده لذا لازم است تا با بیان خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس و اعلام رشادت های رزمندگان اسلام نسل امروز را بیش از پیش با آن دوران آشنا کنیم.

بخشدار مرکزی بهشهر با این عنوان که فرهنگ ایثار وشهادت مجموعه ای ازمعانی نمادین بوده خاطر نشان کرده است:
با نهادینه شدن فرهنگ شهادت و ایثارگری، نگرشها و رفتار افراد را به سمت رفتارهای ایثارگرانه سوق خواهیم داد و انقلاب اسلامی که خود ثمره ایثارو شهادت است ، موجب تغییر و تحول در تمامی سطوح جامعه شده که یقیناً در عصر اطلاعات ، اگر ملتی در راه حفظ و تقویت دستاوردهای فرهنگی خود قدم پیش نگذارد ، نمی تواند در مقابل تهدیدها مصون بماند. خصوصا امروزه که مظاهر تمدن جهان ، خصوصاً پیشرفت علوم، اذهان و قلوب را مسخّر ساخته است.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر