توسط سازمان عمران شهرداري آبادان:

آسفالت اتوبان امیرآباد به کوی ولی عصر (عج) به پایان رسید

تاریخ انتشار: 22 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آبادان از آسفالت اتوبان امیرآباد به کوی ولی عصر (عج) به منظور رفاه حال شهروندان ساکن در این منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آبادان، عبدالحسین شریفی با بیان این مطلب افزود: به منظور تسهیل در تردد شهروندان و همچنین تامین رفاه و ایمنی شهری همشهریان و نیز و روان‌سازی حرکت خودروها، این اتوبان در دو باند ۱۱ متری و به طول یک کیلومتر توسط سازمان عمران شهرداری آسفالت شد.
وی ادامه داد: زیرسازی این خیابان قبلاً توسط اداره مسکن و شهرسازی انجام شده بود و آسفالت آن نیز در تعهد این اداره بود اما با توجه به ایجاد مشکلات عدیده ناشی از تأخیر در اجرای آسفالت آن، به دستور شهردار عملیات آسفالت این مسیر با استفاده از ۳۶۰۰ تن آسفالت با کیفیت صورت گرفت.
این مسئول تصریح کرد: کار شهرداری ذاتاً سازندگی و آبادانی است و شهرداری با تمام توان و ظرفیت خویش علیرغم مشکلات مالی و منابع درآمدی در راستای رفع محرومیت و عمرانی و آبادانی کلیه مناطق شهر تلاش خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آبادان با تاکید بر لزوم تسریع در روند آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها با هدف رفاه و آسایش و جلب رضایت شهروندان آبادانی، به عنوان یکی از محورهای کاری سازمان عمران در سال جاری، از ادامه آسفالت معابر شهر با کیفیت مطلوب خبر داد.
شریفی همچنین از تولید و توزیع بیش از ۲۳ هزار تن آسفالت طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: طی این مدت با صرف ۲۳ هزار و ۱۱۷ تن آسفالت، عملیات روکش و آسفالت در مناطق سه گانه شهر آبادان و سایر پروژه های عمرانی سطح شهر اجرایی شد.
وی افزود: اراده و اهتمام مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری و فعالیت مستمر و مطلوب سازمان عمران شهرداری، زمینه ساز تحقق این مهم شده است.
این مسئول با اشاره به تفکیک ماه هایی که در آن تولید و توزیع آسفالت انجام گرفته است، عنوان کرد: در ماه فروردین، مقدار ۸۰۲ تن، اردیبهشت ماه ۱۴۵۵ تن، خرداد ماه ۳۹۸۸ تن، تیرماه ۴۷۲۰ تن، مرداد ماه ۵۸۷۷ تن و شهریور ماه (تا ۳۰ شهریور) ۶۲۷۵ تن آسفالت تولید و توزیع شده است.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آبادان تاکید کرد: تحقق این میزان تولید آسفالت طی مدت مذکور نشان از فعالیت و روند رو به رشد سازمان در تامین و توزیع آسفالت دارد که در حال حاضر نیز شهروندان شاهد تغییر و تحول مثبت در بحث آسفالت معابر شهر آبادان هستند.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.