توسط شهردار منطقه سه:

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه نمونه دولتی نرجس خاتون به صدا درآمد...

تاریخ انتشار: 23 سپتامبر 2014 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرویس خبر : اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان
صبح امروز زنگ آغاز سال تحصیلی توسط مهندس علی خدادادی شهردار منطقه سه، در مدرسه نمونه دولتی نرجس خاتون به صدا درآمد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، شهردار منطقه سه در این مراسم، اظهار کرد: بازگشایی مدارس را در آغاز هفته دفاع مقدس به فال نیک می‌گیریم.
مهندس خدادادی افزود: همه افرادی که در دوران دفاع مقدس به جبهه‌ها شتافتند، کار خود را از مدارس و دانشگاه‌ها آغاز کردند.
وی با بیان اینکه بانوان زیادی در زمان جنگ به کمک رزمندگان شتافتند، گفت: تعداد زیادی از این شیرزنان در راه آرمان‌های بلند انقلاب و در جریان جنگ به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
شهردار منطقه سه با تاکید بر اینکه شما دانش آموزان باید با درس خواندن راه شهدا را ادامه دهید، گفت: باید بدانید که آینده این مملکت و نظام در دست شماست.
مهندس خدادادی با بیان اینکه نظام به ما عزت و سربلندی داد، تصریح کرد: اگر همراه با کاروان راهیان نور سری به مناطق جنگی زده باشید، به طور قطع دیده‌اید در بستان تعداد زیادی از بانوان در آنجا شهید شده و در همان جا نیز به عنوان شهید گمنام دفن شده‌اند.
وی با تاکید بر اینکه زنان ایرانی نقش بزرگ و ارزنده‌ای در جنگ داشتند، بیان کرد: شما نیز امروز وظیفه دارید به بهتری شکل درس خوانده و در علم و دانش و فناوری نقش داشته باشید.
شهردار منطقه سه گفت: شما باید کاری که گذشتگان ما آغاز کردند را ادامه دهید و خدای ناکرده در ناهنجاری‌های اجتماعی وارد نشوید.
مهندس خدادادی خاطرنشان کرد: به طور قطع شما دانش آموزان عزیز با فراگیری علم و ادب، می‌توانید راه شهیدان را ادامه دهید و مملکت اسلامی را در دنیا سربلند کنید.
وی در پایان از تلاش‌های معلمان و تمام افرادی که دانش آموزان را در فراگیری علم و ادب یاری می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.