تاریخ انتشار: 28 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها

شهربازی سرپوشیده و سالن آمفی تئاتر پارک مادر تا پایان مهرماه به بهره برداری می رسد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرویس خبر : اداه ی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمان
شهردار کرمان، با حضور استاندار، معاونین استانداری و فرماندار و تعدادی از مدیران استان از برخی پروژه های شهری بازدید کردند .
شهردار پس از بازدید از شهربازی سرپوشیده و سالن آمفی تئاتر پارک مادراز بهرداری این دو مجموعه تا پایان مهرماه خبرداد و گفت: این شهربازی با وسعت ۴ هزار متر مربع جهت رفاه شهروندان احداث شده و دارای امکاناتی از جمله مجموعه ماشین برقی، سالن بیلیارد استاندارد، فضای بولینگ ۶ خطه استاندارد، دفتر کار، کافی شاپ، دفتر مدیریت ، مهمانسرا و سایر امکانات تفریحی- رفاهی می باشد.
مهندس ابوالقاسم سیف الهی، احداث سالن آمفی تئاتر پارک مادر و تجهیز آن را با هدف پاسخگویی به مسائل فرهنگی داخل پارک مادر و نمایش فیلم و تئاتر در این مجموعه فرهنگی ورزشی – تفریحی عنوان نمود و گفت: این سالن به صورت استاندارد حدود ۶۵۰ نفر ظرفیت دارد و از لحاظ وسایل گرمایشی – سرمایشی و سایر تجهیزات آماده شده و به نظر می رسد طی چند روز آینده جهت بهره برداری افتتاح گردد.
شهردار همچنین در این بازدید به اتمام کفسازی بازار قدمگاه ظرف ده روز آینده اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در بازار قدمگاه و بازار مظفری، بحث انتقال شبکه های آب و فاضلاب ، برق و مخابرات وجود داشت، اجرای کار مدت بیشتری به طول انجامید.
مهندس سیف الهی به آماده سازی طرح نما و بدنه سازی میدان مشتاق و ارگ اشاره کرد و گفت: امروز استاندار محترم کرمان طرح مقدماتی این میدان را در محل مورد بررسی قرار دادند و مقرر گردید طرح نهایی ظرف مدت یک هفته آینده توسط شهرداری تهیه و به فرمانداری ارسال شود تا پس از تصویب نهایی عملیات اجرایی آن آغاز گردد.
در این دیدار، همچنین فرماندار کرمان از تهیه آیین نامه ای جهت مشخص شدن وضعیت انظباطی بازار ، ساعت تخلیه بار، نحوه نظافت و ورود و خروج کسبه با همکاری اصناف و بازاریان خبر داد و گفت: پس از تصویب این آیین نامه، مفاد آن به اطلاع همه بازاریان رسانده خواهد شد.
در ادامه شهردار کرمان، از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و زیباسازی ورودی شهر کرمان از سمت جاده تهران و احداث دفاتر ساماندهی این طرح توسط شهرداری های مناطق ۲ و ۳ در محل پروژه خبر داد و گفت: بر اساس توافق صورت پذیرفته و در قالب یک کار مشارکتی، شهرداری نسبت به صدور پروانه ساختمانی به میزان ۵۰ میلیارد تومان برای شرکت جهاد نصر اقدام می نماید و در عوض این شرکت در خصوص زیرسازی و انجام آسفالت قسمت های ساماندهی شده جاده تهران اقدام می کند.
مهندس سیف الهی، با بیان اینکه تسریع کار شهروندان از جمله اهداف راه اندازی دفاتر مناطق ۲ و ۳ شهری در محل جاده تهران بوده است، تصریح کرد: کسبه محترم جاده تهران به مدت یک سال فرصت دارند تا برای انجام توافقات و دریافت پروانه تجاری به دفاتر مناطق در محل پروژه مراجعه نمایند بدیهی است پس از گذشت این مدت طرح به حالت اولیه بازمی گردد .
شهردار کرمان با اشاره به اینکه وجود دفاتر در محل پروژه از جمله نقاط قوت این طرح محسوب می شود خاطرنشان کرد: در همین دیدار آقای صنعتی که از بزرگان قدیمی شهر کرمان می باشند ضمن استقبال از اجرای این طرح ، اعلام آمادگی نمود که با شهرداری همکاری نماید و جز اولین مالکانی باشد که اقدام به تخریب ملک و تعریض معبر می نماید.
مهندس سیف الهی، در ادامه بازدید به نصب سیستم آبیاری تحت فشار جهت آبیاری کمربند شهر کرمان اشاره کرد و گفت: تأمین آب این سیستم از طریق نصب پمپ و مکش آبهای زیر سطحی شهر کرمان صورت می پذیرد.
شهردار کرمان یادآور شد : طول این خط آبیاری که تا جاده جوپاری ادامه دارد، ۵ کیلومتر می باشد.
وی همچنین از آغاز عملیات بهسازی و زیباسازی ورودی شهر از سمت راه آهن و اتمام آن طی ۲ ماه آینده خبر داد.
مهندس سیف الهی، در ادامه به احداث فاز اول فضای سبز مقابل پایانه جدید شهر اشاره کرد و گفت: بر اساس مصوبات و با همکاری ادارات راه و شهرسازی و منابع طبیعی عملیات درختکاری مسیر کرمان- جوپار نیز توسط شهرداری کرمان انجام می شود.
شهردار ، درختان مورد استفاده در طرح کمربند سبز را از جمله ارقام همیشه سبز، مانند کاج ، سرو و زیتون عنوان نمود .
مهندس سیف الهی در پایان نیز پس از بازدید از تقاطع غیر همسطح باقدرت، اظهار امیدواری نمود : با توجه به رفع برخی موانعی که وجود داشت ، این پروژه نیز ظرف یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.