- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

نواختن زنگ مهر در آموزشگاه تیزهوشان منطقه پنج مشهد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه پنج زنگ مهر در آموزشگاه تیزهوشان زنده یاد حاج جعفر برزگر منطقه پنج مشهد نواخته شد .

مهدی فهمیده معاون شهردار منطقه پنج اول مهر ماه ۹۳ در آموزشگاه تیزوشان زنده یاد حاج جعفر برزگر حضور یافت و ضمن عرض تبریک به دانش آموزان و معلمین گفت : با آغاز سال تحصیلی جدید ، مدارس و دانشگاه ها و مراکز علمی بوی آگاهی و مهر در جامعه پیچیده می شود . و استقبال از مهر را استقبال از آگاهی و بالندگی جامعه دانست

وی افزود : شهرداری منطقه پنج از ۱۵ شهریور تا کنون اقداماتش را در راستای هرچه بهتر از مهر ۹۳ ادامه داده و در همین راستا بیش از ۲۰۰ تن خاک و نخاله و ضایعات داخل مدرسه و معبرمنتهی به مدرسه جمع آوری و پاکسازی شده است .

وی خاطر نشان کرد : تعمیر شیر آلات آبخوری ها و سرویس بهداشتی داخل مدارس ، خط کشی و رنگ آمیزی جداول ، وسائل ورزشی و المانهای زمین های داخل مدارس ، شستشوی معابر و محوطه حیاط مدارس و امحاء ۵۰۰ متر مربع پوسترهای تبلیغاتی اطراف مدرسه از دیگر اقدامات اداره خدمات شهر این منطقه بوده است .

وی در راستای اقدامات عمرانی به اجرای بیش از ۵۵۰ متر مربع آسفالت در حیاط مدارس و اجرای بیش از ۲۴۰ متر مربع جدول بتنی اشاره نمود .

وی در پایان ضمن بازدید از قسمت های مختلف این آموزشگاه و با حضور در جمع معلمین و اهدا گل با دیگر بر ضرورت تعامل بین شهرداری و مدارس تاکید نمود .