تاریخ انتشار: 29 سپتامبر 2014 - اخبار

تجلیل از فرزندان شهداء شاغل در شهرداری منطقه پنج مشهد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در هفته دفاع مقدس صورت پذیرفت :
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه پنج ، به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از فرزندان شهید شاغل در شهرداری منطقه پنج با حضور فرزندان و خانواده آنان صورت گرفت.

این مراسم که با حضور شهردار منطقه پنج و چند تن از مسوولین منطقه پنج برگزار شد ، علاوه بر بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، از رشادت و جوانمردی رزمندگان اسلام تجلیل به عمل آمد .

در این مراسم حسن هدایتی شهردار منطقه پنج با اشاره به جایگاه والای شهدای ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: همه ما آرامش و آسایش کشور را مدیون این شهدای بزرگوار هستیم و باید تمام توانمان را بکار بگیریم تا در مناسبت‌های مختلف، از آنان و خانواده بزرگوارشان تجلیل نماییم .
شهردار منطقه پنج افزود: شهدای ما با گذشتن از جان و مال خود، از کشورمان و آرمان‌های رهبری انقلاب دفاع نمودند و امروز همه ما مدیون قطره قطره‌‌ خون شهدا هستیم. خدمتی که شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان به میهن اسلامی داشتند با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و در این دنیا هیچ چیزی نمی‌تواند ارج و منزلت شهدا را جبران کند، زیرا آنها تنها با خدا معامله کردند .
وی با تاکید براین مطلب که فرزندان شهدا در هر کجا که مشغول به کار هستند، می‌بایست مبلغین خوبی برای فرهنگ ایثار و شهادت باشند، ادامه داد: نام مبارک شهیدان، یادآور عزت و افتخار ایران اسلامی در روزهای دشوار دفاع از میهن گرامی است. شهیدان گرانقدر بر قله رفیع روزهای پر خاطره آن دوران ایستاده‌اند که این اتفاق موجب ممتاز شدن دوران دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی شده است .
حسن هدایتی دیدار با خانواده ی شهدا را افتخار بسیار بزرگی عنوان کرد و تکریم و گرامیداشت آنها را رسالتی مهم دانست که همواره بر دوش ماست و بایستی شان و مقام این عزیزان در جامعه به خصوص از سوی نسل جوان حفظ گردد .
وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس همواره یادآور خاطرۀ تاریخی دفاع مقدس میهن اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست اذعان کرد : ملّت سلحشور ایران در طول هشت سال مبارزه بی امان به دشمنان خویش ثابت کرد برای دفاع از اسلام ، قرآن و میهن خود از هیچ گونه فداکاری دریغ نخواهد کرد .
حسن هدایتی شهردار منطقه پنج مشهد یادآور شد: هفته دفاع مقدس نماد دلاور مردی ها و رشادت های بزرگ مردانی است که پیروزمندانه از میهن اسلامی خود دفاع کردند و باعث سربلندی اسلام و انقلاب شدند ، پاسداشت دوران دفاع مقدس نبایستی محصور و مخصوص بازه زمانی خاصی باشد و برما لازم و واجب است که یاد و راه این عزیزان را هر روز و هر لحظه سر لوحه کار و زندگیمان قرار دهیم .
وی در پایان سخنان خود اضافه کرد : دیدار با خانواده شهید علیمردانی و شهید بابا نظر امروز انجام خواهد شد .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.