روابط عمومی شهرداری منطقه سه مشهد:

بازدید از خانواده شهدای ۸ سال دفاع مقدس

تاریخ انتشار: 29 سپتامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همزمان با هفته دفاع مقدس و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛
به همت شوراهای اجتماعی محلات فاطمیه و گاز و همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جمعی از مسئولین شهرداری منطقه سه با حضور حجت الاسلام ملکی رئیس بنیاد شهید منطقه دو از خانواده شهیدان وحید اخلاقی و محرم صفر پور در محله های فاطمیه و گاز دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، در این بازدید حضار جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دیدار با خانواده معظم شهدا آرامش امروز را مرهون خون آنان دانستند و بر امتداد راه آنها، تا رسیدن به اهداف عالیه و مقدس جامعه اسلامی تاکید نمودند.
در این مراسم ملکی رئیس بنیاد شهید با تمجید از مشارکت فعال شهرداری در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن گفت: خانواده های معظم شهدا سرمایه های ارزشمند هستند و همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از وظایف اصلی هر ایرانی است که بحمدالله همت شهرداری منطقه سه در این خصوص بسیار مناسب و ستودنی است و این جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.
وی افزود: آرامش و امنیت امروز کشورمان، حاصل هشت سال ایثارگری و رشادت شهدا و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی است.
ملکی، خانواده شهدای هفت سال دفاع مقدس را سرمایه های ارزشمند کشور خطاب کرد و افزود: باید همیشه قدردان والدین شهدا به خاطر تربیت فرزندانی که از جانشان در راه دفاع از کشور و ناموس خود گذشتند، باشیم و تمامی تلاش خود را برای رفع نیازهایشان به کار بگیریم.
گفتنی است در پایان این بازدید که به همت شوراهای اجتماعی محلات فاطمیه و گاز صورت پذیرفت، به رسم یادبود و به پاس مجاهدت ها و ایثار خانواده های شهدای بزرگوار هدایایی ناچیز اهدا گردید.

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.