همزمان با روز آتش نشان صورت گرفت؛

دیدار صمیمی شهردار منطقه ۵ مشهد با جمعی از آتش نشانان ایستگاه ۶ آتش نشانی...

تاریخ انتشار: 01 اکتبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

حسن هدایتی در بازدید از ایستگاه آتش نشانی ۶ مفتح اظهار کرد : در واقع این روز بهانه ای است تا به گرامیداشت انسان هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود درراه حفظ جان وآسایش ما می گذرند تا بتوانیم درامنیت زندگی کنیم،آن عزیزانی که بدون هیچ ترس و واهمه ای به عنوان فرشتگان نجات به دل حادثه می روند تا جان انسانی را نجات دهند ، که متاسفانه در بعضی از موارد ما شاهد هستیم که برای نجات جان انسانها ،جان آنها به خطر می افتد همانهائی که شبانه روز در گرما و سرما مشغول خدمت هستند که ایمنی را مصونیت در برابر آسیب های ناشی از حوادث ، اعم از طبیعی و غیرطبیعی معنا کرده اند.

حسن هدایتی درادامه سخنان خود خاطر نشان کرد : هدف از نامگذارى این روز به عنوان “روز ملى ایمنى و آتش نشانى”، تبدیل ایمنى در کشور به یک فرهنگ می‌باشد.

وی در ادامه افزود : آتش نشانی با بهره گیری از نیروهای متعهد و تندرست از نظر جسمانی و اخلاقی یکی از سازمانهای کارآمد وکارآ در شهرداری مشهد است .

هدایتی اضافه کرد: شهرداری منطقه پنج آمادگی همکاری همه جانبه با مجموعه پرسنل ایستگاه مفتح ۶ را دارد .

درادامه این بازدید احمد صالحی مدیر ایستگاه مفتح ۶ ضمن قدر شناسی و تشکر از مجموعه شهرداری منطقه وآقای هدایتی و هیات همراه به گزارشی از مجموعه وظایف و اقدامات ، ایستگاه ۶ آتش نشانی پرداخت و به این مهم اشاره نمود که اگرهمکاری بین سازمانی و تعامل سازنده نباشد ، هیچ گاه موفقیت برای خدمتگذاران آتش نشانی میسر نخواهد شد .

ایشان در پایان اعلام همکاری و آمادگی جهت برگزاری کلاسهای آموزشی با هدف کاهش حوادث حریق و … با محوریت مدارس ، مساجد ، محلات با همکاری شهرداری منطقه ۵ را یادآور شدند .

در پایان این دیدار صمیمی شهردار منطقه با اهداء شاخه گل از زحمات پرسنل خدوم در آتش نشانی قدر دانی نمود .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.