- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

آموزش و درمان مهمترین رسالت خیریه حضرت صدیقه طاهره (س) است

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران نقص ایمنی حضرت صدیقه طاهره (س) گفت: آموزش، پژوهش و درمان مهمترین رسالت و الویت این خیریه است.

سید محمد باقر حجازی با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری …. گفت: خیریه بیماران نقص ایمنی از سال ۱۳۸۶ به همت جمعی از پزشکان، نیک اندیشان و خیران استان اصفهان راه اندازی شد.

وی افزود: رویکرد این خیریه در امور مختلف توجه به آموزش، پژوهش و پیشگیری بوده است و در همین راستا مرکز تحقیقات نقص ایمنی اکتسابی راه اندازی شد.

حجازی ادامه داد: خیریه بیماران نقص ایمنی در این راستا با کشورهایی نظیر آلمان(هانوفر و مونیخ)، فرانسه، انگلستان، سوئد و کانادا تفاهم نامه امضا نموده اند و در این راستا تعدادی بیماران بر اساس نیاز به این کشورها اعزام شده اند که در نتیجه دو ژن جدید کشف و ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این راستا سینارهای آموزشی و پژوهشی برگزار شده است، افزود: حضور در دوازدهمین کنگره ایمونولوژی، آلرژی در محل برج میلاد تهران و اولین کنگره بین المللی پرستاری (سلامتی و تندرستی) دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، سمینار آموزشی مربیان بهداشت مدارس و سمینار علمی ویژه پزشکان از مهمترین این سمینارها بوده است.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران نقص ایمنی حضرت صدیقه طاهره (س) تصریح کرد: این خیریه تنها خیریه حمایت از بیماران نقص ایمنی است و بیماران در سراسر کشور مورد حمایت این خیریه قرار دارند و حمایت از این خیریه توسط پزشکان، خیران و خیراندیشان در سراسر کشور انجام می شود و امیدواریم با حمایت خیراندیشان بتوانیم در زمینه های مختلف موفق باشیم.