شهردار شهرکرد: ۲۵ هزار تن آسفالت در شهرکرد تولید شد
تاریخ انتشار: 15 اکتبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, از سراسر ايران

شهردار شهرکرد: ۲۵ هزار تن آسفالت در شهرکرد تولید شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار شهرکرد گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۲۵ هزار تن آسفالت در این شهر تولید و پخش شده است.
نورالله غلامیان‌دهکردی اظهار داشت: برای تولید این میزان آسفالت افزون بر ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شهرداری شهرکرد هزینه شده است.
وی با بیان اینکه در سال‌جاری بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع از معابر سطح شهر آسفالت شده، افزود: تولید و پخش آسفالت در سطح معابر شهرکرد نسبت به سال گذشته رشد قابل قبولی به دنبال داشته است.
غلامیان‌دهکردی افزود: اولویت ما آسفالت معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها بوده که در این زمینه با چهار اکیپ در سطح مناطق شهری فعالیت خوبی از ابتدای سال آغاز شده است.
شهردار شهرکرد پیش‌بینی کرد: تا پایان سال‌جاری ۵۰ هزار تن آسفالت دیگر توسط این شهرداری تولید و توزیع شود.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری شهرکرد در سال جاری که حجم اصلی کارها را در حوزه معاونت عمرانی و خدمات شهری به خود اختصاص داده، موضوع اصلاح معابر و خیابان‌های سطح شهر و همچنین تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی است.
غلامیان دهکردی با اشاره به اینکه برخی از خیابان‌ها و کوچه‌های مرکز استان به دلیل قدمت بالا باید بهسازی و آسفالت شوند، اذعان داشت: معتقد هستیم درخواست‌های مردم در این زمینه به حق بوده و با توجه به حجم محدود تولید آسفالت باید برنامه‌ریزی کاملی برای تحقق این خواسته انجام شود
روابط عمومی شهرداری شهرکرد

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.