تاریخ انتشار: 19 اکتبر 2014 - اخبار, خواندني هاي برگزيده‌

اجرای پروژه های توسعه ی خدمات رفاهی –تفریحی و فضای سبز با هدف توانمندسازی نقاط کمتر برخوردار شهر زاه...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار زاهدان به همراه مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز و به منظور بررسی مسائل و مشکلات موجود در نقاط کمتر برخوردار شهر زاهدان بازدیدی را از این مناطق به عمل آورد .
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل ؛ در این بازدید شهردار زاهدان با تاکید بر توجه بیشتر به نقاط حاشیه ای و کمتر برخوردار و اجرای پروژه هایی با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی فضای سبز این مناطق گفت : یکی از اولویتهایی که مجموعه ی شهرداری زاهدان باید به آن توجه داشته باشد موضوع کاهش و به حداقل رساندن مشکلات موجود در مناطق حاشیه ای شهر است که در همین راستا باید با برنامه ها و طرح های هدفمند به سمت شکوفایی و ارتقای سطح کیفی کل شهر با الویت نقاط کمتر برخوردار برویم .
در این بازدید مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز نیز ضمن ابراز خرسندی از توجه ویژه ی شهردار محترم نسبت به حوزه ی فضای سبز و دغدغه ی ایشان در جهت رفع مشکلات این حوزه گفت : این سازمان توجه ویژه ای به رفع مشکلات موجود در نقاط حاشیه ای شهر دارد لذا در راستای ارتقای سطح کیفی فضای سبز این مناطق ، پروژه های مختلفی را تعریف کرده ایم که در حال حاضر بررسی نقشه های اجرایی احداث یک پارک در کریم آباد و شریعتی شمالی به مساحت ۱۷۴۳۷ متر مربع را در دستور کار قرار داده ایم .
“حامد صفت گل” بیان داشت : موضوع اجرای شبکه ی آبرسانی و درختکاری در بلوارهای حاشیه ی شهر از دیگر مواردی است که با جدیت پیگیر آن هستیم و به همین منظور اجرای شبکه ی آبرسانی در موقعیت حاشیه دیوار فرودگاه بلوار کریم آباد و بلوار کشاورز باهدف توسعه ی زیرساختها و انتقال آب در این مناطق را مد نظر قرار داده ایم . لازم به توضیح است که طرح های مذکور مورد استقبال شهردار محترم قرار گرفته و تامین اعتبار شده است .
وی افزود : طی بازدیدی که از موقعیت نابسامان بلوار رسالت نیز به عمل آمد مقرر شد که سازمان پارکها وفضای سبز عملیات مربوط به کفسازی و درختکاری این محل را با قید فوریت طراحی و جهت سیر مراحل بعدی ارائه نماید
وی ادامه داد : اجرای طرح های این سازمان جهت سایر مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار شهر زاهدان نیز در فاز دوم مورد بررسی و طراحی قرار خواهد گرفت که پس از طی مراحل قانونی به مرحله ی اجرا درخواهند آمد .

چاپ چاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.