شهردار زنجان تشريح كرد;

اقدامات شهرداری زنجان در رابطه با کاهش تصادفات در شهر

تاریخ انتشار: 20 اکتبر 2014 - اخبار, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار زنجان با تشریح اقدامات شهرداری زنجان در رابطه با کاهش تصادفات در سطح شهر گفت: نتیجه اقدامات کاهش ۵۰ درصدی تصادفات فوتی و جرحی بوده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، محسن امین اظهار کرد: خوشبختانه در نیمه نخست سالجاری اقدامات بسیار ارزنده‌ای صورت گرفته و به گزارش مسئولان پلیس راهور شهرستان آمار تصادفات منجر به فوت امسال در مقایسه با سال گذشته در حدود ۵۰ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سطح شهر تعداد هشت دستگاه پل عابر پیاده در نقاط پر خطر در حال اجرا است، افزود: این تعداد پل معادل تعداد پل‌های موجود فعلی است.

شهردار زنجان با اشاره به تمهیدات دیگر به منظور کاهش تصادفات اشاره کرد و گفت: نصب حفاظ فیزیکی نرده در رفیوژ میانی و تابلوهای هشدار دهنده از دیگر اقدامات شهرداری زنجان در این زمینه است.

وی با بیان اینکه اصلاح هندسی تقاطع‌های پر خطر و کانالیزه کردن حرکت خودروها برای افزایش انضباط ترافیکی در حوزه معاونت ترافیک این مجموعه در حال انجام و پیگیری است، تصریح کرد: بهبود سطح پیاده روها و مناسب سازی آنها، پوشش انهار در امتداد پیاده‌روها، تجهیز چراغ‌های راهنمایی به چراغ مخصوص عابرین، اصلاح سرعتکاه‌ها، ایمن سازی مقابل مدارس، توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزش کودکان از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.

ان

چاپ چاپ