روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان

استقبال و حمایت شهرداری از حضور سرمایه گذاران در پروژه های شهری...

تاریخ انتشار: 22 اکتبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرویس خبر: اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
شهردار کرمان صبح امروز در مراسم آغاز عملیات عمرانی فاز دوم بلوار کوثر با اشاره به حضور استاندار بومی و تیم همکار وی در کرمان و محوریت مثلث توسعه در سیاستهای کلان استان گفت : شاهد سالی خوبی برای استان و شهر کرمان خواهیم بود .
وی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در شهر کرمان آغاز شده است تصریح کرد : پروژه کوثر آرزوی ۲۵ ساله مردم شهر کرمان بوده و با اجرای آن مشکل نبود مسیر های شرقی –غربی در شهر کرمان تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد .
مهندس ابوالقاسم سیف الهی با اشاره به اینکه بخشهایی از پروژه کوثر با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است تصریح نمود : تمامی پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری که در شهرداری انجام می شود با تصویب شورای اسلامی شهر و پس از دریافت استعلام از مراجع ذیصلاح انجام می پذیرد .
شهردار کرمان خاطر نشان کرد : بر این اساس و با توجه به حمایت همه جانبه شورای اسلامی شهر کرمان ، شهرداری از حضور سرمایه گذاران در پروژه های اجرایی شهر با تمام توان استقبال و حمایت می کند .
منتخب شورای اسلامی شهر کرمان سه مزیت اجرای پروژه کوثر را ایجاد بافت جدید شهری و انجام ساخت و سازهایی در قالب مسکونی تجاری و تفریحی در مسیر اجرای طرح ، کاهش ترافیک در بلوار جمهوری اسلامی ، میدان آزادی و خیابان شریعتی و همچنین استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در اجرای این پروژه شهری برشمرد .
مهندس سیف الهی با اشاره به دو میلیاردو پانصد میلیون تومان اعتبار لازم جهت اجرای ۱۸۰۰ متر ابتدایی پروژه کوثر ادامه داد : برای اجرای این پروژه جمعا ” ۴۷ هکتار توافق صورت گرفته است که از این میزان حدود ۲۰ هکتار آن در مسیر خیابانها و معابر واقع شده است .
شهردار کرمان افزود : عرض این بلوار در بعضی قسمتها ۴۵ متر ودر بعضی بخشها ۶۰ متر می باشد و به ازای هر کیلوتر احداث و اجرای فضای سبز و تکمیل آن در حدود یک ونیم میلیارد تومان هزینه خواهد شد .
وی اظهار امیدواری نمود فاز دوم این پروژه تا نوروز به اتمام رسد .

چاپ چاپ