استاندار کرمان:

با احداث فاز ۲ بلوار کوثر گره ترافیکی فرودگاه به مرکز شهر کرمان باز می‌شود...

تاریخ انتشار: 22 اکتبر 2014 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرویس خبر: اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان

استاندار کرمان گفت: با احداث فاز ۲ بلوار کوثر، گره ترافیکی فرودگاه به مرکز شهر کرمان باز می‌شود.

علیرضا رزم‌حسینی در آیین آغاز عملیات عمرانی احداث فاز دوم بلوار کوثر شهر کرمان، گفت: در حال حاضر با تلاش شهردار سختکوش کرمان، پروژه‌های نیمه تمام شهری به اتمام رسیده و پرژه‌های جدیدی در شهر آغاز شده است.

وی با اشاره به وجود انسجام مدیریتی در شورا و شهرداری کرمان، افزود: احداث فاز دوم بلوار کوثر یکی از نشانه‌های این انسجام است.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه فرصت خوبی پیش آمده تا از مدیران بومی برای پیشرفت کرمان استفاده کنیم، تصریح کرد: از چند ماه پیش بحثی در کرمان مطرح شد تا همه دستگاه‌های دولتی به کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر آمده و تلاش کنند تا پروژه‌های نیمه تمام شهری به اتمام رسیده و پروژه‌های جدیدی در راستای زیبایی و آبادانی شهر آغاز شود.

رزم‌حسینی با بیان اینکه حقوق شهروندی دو طرفه است، بیان کرد: علاوه بر اینکه شهروندان حق و حقوقی دارند، دولت نیز حقوقی دارد.

وی با اشاره به اینکه با احداث فاز دوم بلوار کوثر، گره ترافیکی فرودگاه به مرکز شهر کرمان باز می‌شود، گفت: در راستای احداث فاز دوم بلوار کوثر، مالکان حسن‌آباد با شهرداری همکاری زیادی کردند که قابل تقدیر است.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: با اجرای کامل پروژه کوثر، گره ترافیکی فرودگاه به مرکز شهر کرمان باز شده و فرصت خوبی مهیا می‌شود تا سرمایه‌گذاران در این محور اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

رزم‌حسینی تصریح کرد: می‌توان با احداث دفاتر اداری، رستوران و غیره در محور سیدی تا فرودگاه کرمان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی زیادی ایجاد کرد.

وی همچنین از احداث محور گردشگری میدان ارگ، بازار و میدان شهدا خبر داد و بیان کرد: تلاش شهرداری در کف سازی بازار بزرگ کرمان قابل تقدیر است.
استاندار کرمان اظهار داشت: با اجرای کامل محور گردشگری یاد شده، گردشگران داخلی و خارجی به طور مستقیم از فرودگاه به مرکز شهر و محور گردشگری تاریخی کرمان آمده و پس از بازدید از آثار تاریخی، به سایر نقاط شهرها و روستاهای کرمان سفر می‌کنند.

استاندار کرمان همچنین از راه‌اندازی کارخانه پتروشیمی کرمان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: ۹۰ درصد کارهای اداری این پروژه انجام، مجوزهای لازم اخذ، زمین مشخص و تحویل شده و پس از تامین خوراک مورد نیاز، راه‌اندازی می‌شود.

رزم‌حسینی با تقدیر از همکاری اداره محیط زیست در طرح کارخانه پتروشیمی، گفت: به زودی عملیات اجرایی کارخانه پتروشیمی کرمان آغاز می‌شود که ثروت شهرداری کرمان را از محل فروش محصول و ارزش افزوده افزایش می‌دهد.

وی همچنین از اجرای عملیات بازسازی باغ فتح‌آباد، خبر داد و افزود: این پروژه با اهتمام علی مهاجری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آغاز شده و از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

استاندار کرمان با بیان اینکه باغ فتح‌آباد در ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر روزانه حداقل ۱۰۰ نفر از شهروندان از این باغ تاریخی بازدید می‌کنند.

رزم‌حسینی با بیان اینکه شرکت عمران کویر نیز در حال ثبت است، خاطرنشان کرد: به زودی کویر شهداد به شکل سازمان‌یافته مورد استفاده گردشگران قرار می‌گیرد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌های شهردار، شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری کرمان در راستای اجرای پروژه‌های شهری، گفت: مثلث توسعه در تمامی شهرستان‌های استان کرمان تعریف شده و فرمانداران از کارهای اداری و روزمرگی به سمت توسعه و پیشرفت حرکت های خوبی را آغاز کرده‌اند.

چاپ چاپ