- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

پیام تشکر شهردار اصفهان خطاب به ورزشکاران اصفهانی کاروان غدیر پاراآسیایی

پیام تشکر شهردار اصفهان خطاب به ورزشکاران اصفهانی کاروان غدیر پاراآسیایی:
الگو برداری از رشادت‌های حضرت ابوالفضل العباس(ع) رمز موفقیت در مسابقات پاراآسیایی

در پی موفقیت کاروان ورزشی جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران و افتخار آفرینی ورزشکاران جانباز و معلول اصفهانی در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون کره جنوبی شهردار اصفهان در پیامی از این افتخار آفرینی تشکر کرد.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای روابط عمومی شهردار ی اصفهان، متن پیام تقدیر دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد به شرح ذیل است:
قو علی خدمتک جوارحی

همت، رادمردی و بزرگی در وجود فرزندان دلیر ایران بار دگر افتخاری غرور آمیز را بر صفحه شجاعت تاریخ ملت آزاده و سرفراز ایران اسلامی برجای نهاده است، که نشان از عزم راسخ و و توانمندی زنان و مردانی دارد که عاشقانه در میدان‌های ورزشی تلاش می‌کنند و پرچم ایران عزیز را بر قله های افتخار به اهتزاز در می آورند.
بسیار مایه افتخار است که رویداد ماندگار کسب مقام چهارم رقابت‌های پاراآسیایی در قاره کهن توسط ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران و با کسب مدال‌های متعدد از سوی جانبازان و قهرمانان ورزش اصفهان همراه می‌باشد.
ورزشکاران افتخار آفرین جانباز و معلول اصفهان با الگو برداری از رشادت‌های حضرت ابوالفضل العباس(ع) توانستند این دستاورد بزرگ را به مردم غیور و با عزت اصفهان و ایران هدیه نمایند.
این موفقیت نشان از عزم و اراده‌ای پولادین دارد که نه تنها در جسم سالم بلکه در قلب‌های صادق و سرشت پاک این عزیزان می‌باشد.
ضمن آرزوی سربلندی قهرمانان عزیز ایران و دلاوران اصفهانی کاروان غدیر در مسابقات پاراآسیایی در تمامی مراحل زندگی از درگاه خداوند منان برای همگان سعادت و سلامت را مسئلت می‌نمایم.
دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد
شهردار اصفهان