تاریخ انتشار: 01 نوامبر 2014 - اخبار, انتصاب ها

سرپرست جدید شهرداری زنجان معارفه شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

اصغر عزیزی به عنوان سرپرست جدید شهرداری زنجان معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری زنجان، مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری زنجان با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد.

آراض ضیایی، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه تبلور مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر است، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر همیشه همراه و همیار شهرداری است.

وی با بیان اینکه مصوباتی که در شورای اسلامی به تصویب می‌رسد از دو طریق لایحه یا طرح است، تصریح کرد: بیشتر مصوبات شورای اسلامی شهر به صورت لایحه است که از طرف شهرداری ارائه می‌شود و درصد کمی نیز طرح است که تلاش می‌شود آن هم به صورت لایحه از طرف شهرداری ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بر اجرای همه مصوبات شورای اسلامی شهر تاکید کرد و گفت: اگر کسی بر مصوبات ایراد گرفت شورای اسلامی شهر پشتیبان شهرداری خواهد بود.

وی با بیان اینکه نباید طوری باشد که تغییر مدیریتی خللی بر سرعت روند اجرای پروژه‌ها تاثیر بگذارد، افزود: طرح‌های سبزه میدان، پل حضرت سید‌الشهدا(ع)، طرح‌های سرمایه گذاری در اولویت کاری قرار گیرد.

ضیایی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر زنجان سرپرست جدید شهرداری زنجان را به اتفاق آرا به تصویب رسانده است.

اصغر عزیزی، سرپرست جدید شهرداری زنجان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر زنجان گفت: روند اجرای پروژه‌ها با تمام قوت ادامه می‌یابد.

گفتنی است محسن امین، شهردار سابق زنجان پس از استیضاح توسط شورای اسلامی شهر از سمت خود برکنار شد.

چاپ چاپ