- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

فضاسازی مناسب سطح منطقه همزمان با فرارسیدن ماه محرم

نصب پارچه نوشته ی حسینی بر عرشه بزرگترین پل کابلی شرق کشور
شهردار منطقه سه شهرداری مشهد از فضاسازی مناسب سطح منطقه همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سوگواری سید‌الشهداء خبر داد.
به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری مشهد، علی یوسف زاده ضمن عرض تسلیت ایام محرم و سوگواری سید و سالار شهدای کربلا، به نصب بیش از ۲ هزار و صد متر مربع پرده مشکی در منطقه سه اشاره نمود و با تاکید بر ضرورت توجه به فضاسازی ویژه ایام محرم اظهار کرد: همزمان با آغازایام سوگواری سالار شهیدان، نشانه‌های جدید متناسب با حال و هوای محرم در نقاط مختلف منطقه نصب گردید.
وی با بیان به اینکه ماه محرم بهترین فرصت برای تبلیغ معارف دینی است افزود: در این ایام سعی می شود با هویت بخشی سیمای بصری، فضاسازی تبلیغی و استفاده از تمام ظرفیتهای سطح شهر چهره شهر عاشورایی شود تا سنت حسنه سوگواری ایام محرم زنده نگه داشته شود.
وی گفت: محرم از مهمترین ماه های اسلامی است که به جامعه حیات و به مسلمانان تحرک خاصی می بخشد و از این رو شهرداری تلاش می کند تا همراه با خیل خروشان عاشقان اباعبدالله و در کنار آنها از هیچ گونه همکاری و تعاملی با هیئات و مساجد فروگذار ننماید.
یوسف زاده بر مناسب سازی محیط شهری در راستای ایجاد فضای معنوی در شهر همزمان با ماه محرم تاکید کرد و ادامه داد: شهرداری منطقه سه با مشارکت شورای اجتماعی محلات اقدام به نصب بنرهایی مرتبط با ایام شهادت با مضمون پیام های اخلاقی در سطح محلات نموده است. همچنین با مشارکت مجتمع بار ولیعصر(عج)، مسجد امام جعفرصادق(ع) و شورای اجتماعی محله خواجه ربیع پرده نوشته های مزین به نام ابا عبدالله الحسین(ع) و حضرت ابالفضل العباس(ع) در بزرگترین پل کابلی شرق کشور نصب گردیده است.