- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا در شهرداری منطقه سه

همزمان با دهه اول ماه محرم، مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، همراه با برپایی مراسم پرفیض جمع خوانی زیارت عاشورا و مدیحه سرایی، با حضورکارکنان و مسئولین منطقه و با همکاری پایگاه بسیج شهید حامد یوسفیان در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه با فرارسیدن ماه محرم، برگزاری مراسم های معنوی در سطح منطقه با توجه به نیاز همکاران به بهره گیری از آموزه‌های دینی و بهره‌مندی از برکات عزاداری شهادت اباعبدالله الحسین(ع)، در دستور کار قرار گرفته است که مورد استقبال نیز واقع شده است.
همه ساله با شروع ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایشان، این مراسم به منظور گرامیداشت ایام الله محرم و همچنین ارتقاء سطح معنوی وروحی همکاران در منطقه سه برگزار می شود. امسال نیز نمازخانه های منطقه، ناحیه سه و اداره نظارت بر ساخت و سازهای منطقه سه میزبان خیل همکاران عزادار بوده است.
در این مراسم علاوه بر قرائت زیارت عاشورا مدعوینی از میان روحانیون و مداحان اهل بیت در حضور می یابند و در خصوص فضائل و کرامات این ایام معنوی و مصیبت سیدالشهداء(ع) سخنرانی می نمایند.
گفتنی است این مراسم همه روزه و از آغاز دهه اول تا روز بیستم محرم ادامه دارد و هزینه پذیرایی نیز از نذورات همکاران تهیه می گردد.