- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

شهردار و تنی چند از مدیران شهرداری روز گذشته با امام جمعه جدید دلیجان دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی شهرداری دلیجان شهردار و تنی از مدیران شهرداری روز گذشته با امام جمعه جدید دلیجان دیدار کرده و ضمن تبریک به وی زمینه توسعه و پیشرفت معنوی و فرهنگی شهر را فراهم دانشتند.
«شهرداری ها دولت محلی »
در این جلسه ابتدا شهردار دلیجان ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام کرامتی به عنوان امامت جمعه دلیجان گفت: امام جمعه پدر معنوی یک جامعه شهری است.
مهندس«مهدی اسماعیلی» با اشاره به نقش مهم ائمه جمعه و جماعات در ایجاد وحدت و همدلی افزود: بر این امید هستیم تا با بهره گیری از رهنمودهای روحانیون به ویژه حضرت عالی به سرمنزل مقصود با کمترین اشباه ممکن برسیم.
وی با تاکید بر پاسخگو بودن شهرداری به نیازهای شهروندان ، خاطر نشان ساخت: با همت کارشناسان شهرداری و بکارگیری توان مشاور ، تدوین برنامه دوم توسعه شهر دلیجان کلید خورده است.
شهردار دلیجان بیان کرد: ما بر آنیم تا حفظ کرامت انسانی و توجه به هویت دینی-ملی به توسعه همه جانبه شهر بیاندیشیم و گام برداریم .
«اسماعیلی» تصریح کرد: شهرداری ها دولت های محلی هستند که در مقیاس کوچک و با اختیارات محدود در خدمتگزاری شهروندان تمام قد ایستاده و از هیچ اقدامی برای آن ها دریغ نخواهند نمود.
«شهرداری ها جهت دهی فرهنگی کنند»
درادامه امام جمعه شهرستان دلیجان با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و تشکر از شهردار و مدیران شهرداری گفت : ویژگی بارز محرم قرار گرفتن همه افراد با هر سلیقه و گرایشی در کنار یکدیگر برای برپایی خیمه عزا می باشد.
حجت الاسلام کرامتی بیان کرد: بر اساس روایات اسلامی مراجعه مردم به مسئولین جزء نعمات الهی است و از مراجعه متعدد شهروندان خسته نشوید چون خدا شما را لایق دانسته تا گره گشای کار شهروندان باشید.
وی در ادامه شهرداری را نهادی با ویژگی های شهروند سازی برشمرد و افزود: شهروند سازی به معنای ساختن فضایی برای رشد ،تعالی و نشاط اجتماعی می باشد.
امام جمعه دلیجان تصریح کرد : شهرداری ها باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی توجه جدی داشته و جهت دهی فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهد .