حجم عملیات عمرانی را کاهش نمی دهیم
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر:

حجم عملیات عمرانی را کاهش نمی دهیم

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

باید های شهردار بهشهر در چهارمین صبحانه کاری
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر چهارمین صبحانه کاری مسئولان شهرداری با حضور اسفندیار اسدی رییس شورای اسلامی در دفتر شهردار برگزار گردید.
حمیدآزموده شهردار بهشهردر این نشست که با حضور مسئولان واحد برگزار شد تاکید داشته است:
محور اصلی تمام فعالیت ما اتمام فرایند پروژههای شهری از طراحی تا اجرا بوده هرچند در طول فعالیت با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرده اییم اما خوشبختانه با وجود مدیریت منسجم وکارآمد مسئولان واحد به سرانجام مثبت رسیده است.
حمیدآزموده با اشاره به اینکه، حجم عملیات عمرانی را باتوجه به مشکلات مالی موجودکاهش نمی دهیم ادامه داده است: محدودیت های مالی در حوزه مدیریت شهری اولویت بندی این مجموعه را در انتخاب پروژ های تعریف شده تشدید می کند اما با تمام مشکلاتی که موجود است هیچ گاه پروژه هارا تعطیل نکرده و با تمام قوا سعی در طراحی و اجرا با کیفیت مناسب داشته تا عملیات را به اتمام رسانده ودر زمانی معقول بتوانیم به بسیاری از نیاز های واقعی و به حق شهروندان پاسخ دهیم .
شهردار بهشهر باتاکیدبه اینکه توقف حرکت مدیریتی و پروژهای شهری فاجعه ‌بوده اذعان داشت:
با توجه به تمام مشکلات مالی که پیش رو داریم میبایست تعدادی از اهم عملیات عمرانی را طی ۴ ماه باقی مانده به اتمام رسانده تا شهروندان بتوانند از آن بهره برداری نمایند و هیچ گونه توجیهی نیز درتعطیلی عملیاتهای مد نظر پذیرفتنی نیست.
حمیدازموده ادامه داده است:
با توجه به افزایش جمعیت و مجتمع های مسکونی احداث شده در خیابان جمهوری اسلامی ، سومین ایستگاه خد مات رسانی سازمان آتش نشانی و ایمنی میبایست درآن منطقه فعالیت خود راآغاز و همچنین اتمام عملیات سالن چند منظوره ورزشی ، آ غاز پروژه پارکینگ طبقاتی خیابان امام و اتمام سیل بند و دیوارچینی مناطق بالادست فراش محله باید به اتمام برسد.
در ادامه اسفندیار اسدی رییس شورای اسلامی بهشهر با اشاره به اینکه اجرای عملیات بدون وقفه در شهر نشان از درایت شهردار و مسئولان واحدها بوده گفت:
مدیریت مطلوب شما مسئولان واحد می تواند شهر را به سوی رشد و توسعه فرا خوانده و آسایش شهروندان را فراهم سازد همانطور که مدیریت نامطلوب و کورکورانه شهر واقتصاد آن را به سمت زوال هدایت کرده و نیازهای شهروندان را مرتفع نمی سازد و ما باید با مشارکت شهروندان نسبت به شناسایی نیازهای شهراقدام و بامدیریت مطلوب تری آن را مدیریت و اداره نماییم..
درپایان مسئولان واحدها به ارائه عملکرد و مشکلات مربوطه پرداختند .
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر

چاپ چاپ