تاریخ انتشار: 11 نوامبر 2014 - اخبار

مدیرعامل بسیجی و ورزشکار سازمان اتوبوسرانی شهرداری زاهدان لوح تقدیر از سپاه سلمان گرفت...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل؛ مدیر تربیت بدنی بسیج سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با حضور در سازمان اتوبوسرانی شهرداری زاهدان ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌هایی که تا کنون توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری زاهدان با سپاه سلمان صورت پذیرفته است گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری زاهدان در اجرای برنامه های مختلف علی الخصوص برنامه های ورزشی همکاری‌های خوبی را با تربیت بدنی سپاه سلمان داشته اند که این امر جای تقدیر دارد.
سرهنگ پیروزی افزود: ارتقای سطح کیفی عملکرد تربیت بدنی سپاه و حمایت از بسیجیان همواره مورد توجه ماست که خوشبختانه مجموعه ی شهرداری زاهدان و شورای اسلامی شهر با اجرای برنامه‌های مختلف همکاری خوبی را با سپاه داشته‌اند .
وی ضمن تقدیر از همکاری‌های مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زاهدان با سپاه گفت: مهندس سراوانی به عنوان یکی از باسابقه ترین مدیران بسیجی همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشته و در جهت اجرای برنامه‌های ما همکاری خوبی را با سپاه سلمان داشته است که جای تقدیر دارد و ما امیدواریم این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.
در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیری که به امضای فرمانده سپاه سلمان رسیده بود از مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زاهدان تقدیر به‌عمل آمد.
سراوانی: ترویج نگرش حسینی وظیفه‌ی دینی است
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زاهدان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حسن توجه سپاه سلمان استان به مجموعه‌ی شهرداری، اشاره‌ای به نهضت عاشورا و قیام حضرت اباعبدا… الحسین کرد و گفت: با فرا رسیدن ماه محرم گل واژه‌های ایثار، فداکاری، شهامت و شهادت شکوفا می‌شود در واقع نهضت آقا اباعبدا… الحسین(ع) با به اهتزاز درآوردن پرچم استقامت، شجاعت و ظلم ستیزی درس آزادی و سربلندی را به بشریت آموخته است.
خسرو سراوانی اضافه کرد: سازمان اتوبوسرانی زاهدان در امرفعالیتهای عاشورایی و ترویج نگرش حسینی با تدوین واجرای برنامه های مناسب در قالب هیات عزاداران الزهراء(س)که اعضاء آن پرسنل سازمان و شهرداری به همراه خانواده هایشان می باشند از اول تا دهم محرم را به عزاداری سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدا… الحسین (ع) پرداخته ودر ظهر تاسوعا و عاشورا با تهیه‌ی غذای نذری از عزاداران حسینی پذیرایی نموده است.
وی بیان داشت: این سازمان همه ساله با همکاری اعضاء شورای اسلامی شهر ، هیات مدیره سازمان ، شهردار وفرماندار محترم ،هیات الزهراء(س) نسبت به برپایی مجلس عزاداری حسینی اقدام به فعالیت می نماید و ما امیدواریم این اقدامات مورد قبول درگاه حضرتش قرار بگیرد و ان شاءا… همگان با آرمانهای کربلایی و عاشورایی جهت سرافرازی ایران عزیزمان گام بردارند.

چاپ چاپ