- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

بازدید شهردار اراک از بوستان بانوان و پارک های محله ای شهر اراک

صیح روز امروز محمد ابراهیم عباسی شهردار اراک در ادامه روند بازدیدهای خود از پروژه های در دست اجرا مجموعه شهرداری، به همراه معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز، مدیر حراست و مدیر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری، از پروژه‌های در دست اجرای سازمان پارک ها و فضای سبز بازدید به عمل آورد و از نزدیک میزان پیشرفت توسعه فضای سبز در سطح شهر و فعالیت های انجام شده در حوزه حفظ و نگهداری را مشاهده نمودند.
در ابتدای این بازدید پیشرفت احداث پارک بانوان واقع در میدان حافظیه، مورد بررسی قرار گرفت و در این راستا مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز و کارشناسان مربوطه به ارائه توضیحات لازم در خصوص روند و مراحل اجرایی این پارک پرداختند.
شهردار اراک نیز در ادامه ضمن عرض خسته نباشید به کلیه عوامل دست اندرکار احداث پارک بانوان، دستورات لازم در خصوص نحوه تکمیل نمودن پارک در بازه زمانی مورد نظر و همچنین امکانات مورد نیاز را صادر نمودند.
در ادامه سایر پارک های محله ای واقع در بلوارکشاوز، منازل مسکونی استانداری واقع در الهیه، شهرک هجرت و همچنین چندین پارک در خانه سازی قنات مورد بازدید شهردار اراک و هیئت همراه قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص تکمیل شدن آنها ارائه شد.