شهرداری شهرکرد با آمادگی کامل به استقبال فصل زمستان می رود
شهردار شهرکرد

شهرداری شهرکرد با آمادگی کامل به استقبال فصل زمستان می رود...

تاریخ انتشار: 15 نوامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها, اختصاصی, از سراسر ايران
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار شهرکرد از به کارگیری اقدامات لازم در راستای آمادگی این نهاد به منظور مقابله با مشکلات ناشی از بارش برف و باران در فصل زمستان خبر داد.
نورالله غلامیان دهکردی در نشست ستاد حوادث غیر مترقبه شهرداری شهرکرد اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان مجموعه شهرداری شهرکرد و سازمان های تابعه برای مواجهه با سرما و بارش برف در مرکز استان از آمادگی لازم برخوردار است.
شهردار شهرکرد افزود: ۴۰۰ نیروی انسانی خدماتی، ستادی و ۵۰ دستگاه ماشین آلات برف روبی در راستای پاکسازی معابر پوشیده از برف و رفع آبگرفتگی ها در نظر گرفته شده است
وی با بیان اینکه به اندازه کافی شن و نمک در انبارهای ویژه‌ای نگهداری شده است، گفت: هم اکنون بیش از ۶ هزار تن شن مخلوط با نمک به‌منظور پخش در معابر حادثه خیز و لغزنده شهری آماده و دپو شده است.
غلامیان دهکردی اضافه کرد: مخازن مخصوص حاوی کیسه‌های شن نیز به ‌منظور دسترسی سریع شهروندان در ۳۰ نقطه لغزنده و حادثه خیز شهری جانمایی خواهد شد.
شهردار شهرکرد عدم صدور مجوز حفاری در فصل بارندگی، هرس درختان، تعمیر و بازسازی جداول تخریب شده سطح شهر، لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر سطح، لایروبی جوی و جداول، و سیمان کاری کف جداول برای جلوگیری از جمع شدن آب به منظور مقابله با هرگونه حوادث مثل آب‌گرفتگی و یخ‌بندان سطح شهر و آماده باش وسایط حمل و نقل عمومی شهر به منظور سرویس دهی هر چه بهتر به شهروندان را از جمله دیگر اقدامات در این راستا عنوان کرد.
غلامیان دهکردی با بیان اینکه وظیفه شهرداری خدمات رسانی مناسب به شهروندان است گفت: در این راستا تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا با قدرت به مصاف فصل سرد سال برویم.
شهردار شهرکرد با بیان اینکه تمامی مناطق، نواحی و سازمان های تابعه شهرداری در تلاش برای انجام وظایف خود به بهترین شکل ممکن هستند گفت: رضایت شهروندان برگ برنده‌ای برای پیشبرد امورات شهرداری است.
وی مشارکت شهروندان با مدیریت شهری را در پاکسازی معابر را ضروری دانست و اضافه کرد: لازم است شهروندان در هنگام ریزش برف از پارک کردن وسائط نقلیه در خیابان ها خوداری کنند تا عملیات برف‌روبی به نحو مطلوب انجام شود.
نورالله غلامیان دهکردی تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای مواجه شدن با بارندگی‌های ناگهانی و نیز پیشگیری از بروز بحران احتمالی در سطح شهر، تمامی دستگاه های اجرایی و امداد رسان می بایست نهایت همکاری با شهرداری را داشته باشند
شهردار شهرکرد خاطر نشان ساخت: شهروندان محترم نیز می توانند مشکلات و معضلات احتمالی به هنگام بارش برف و باران را به شماره تلفن ۱۳۷ شهرداری گزارش نمایند.

روابط عمومی شهرداری شهرکرد

چاپ چاپ