رییس شورا شهر کرمان :

پیشرفت پروژه کوثر مطلوب است

تاریخ انتشار: 16 نوامبر 2014 - اخبار
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

سرویس خبر : اداره ی روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری کرمان
تاثیر پروژه کوثر بر ترافیک شهر بویژه ترافیک میدان آزادی و بلوار جمهوری اسلامی غیر قابل انکار است .
رییس شورای اسلامی شهر کرماندر پایان بازدید اعضای شورا از برخی پروژه های شهری این مطلب را عنوان نمود .
در این بازدید که با همراهی شهردار کرمان ، دوتن از معاونین شهرداری و دو تن از شهرداران مناطق شهرداری انجام شد اعضای شورا عملیات زیر سازی شهرک بنی هاشم و مسیر احداث بلوار کوثر وچند پروژه دیگر را مورد بازدید قرار دادند .
فتح الله مویدیدر خصوص اهداف این بازدید تصریح کرد: این بازدید به منظور بررسی وضعیت این دو پروژه و بررسی اقدامات پیمانکار انجام شد .
وی افزود : در هر دو پروژه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است ، بویژه لازم است از حمایت های استاندار و تلاشهای شهردار در اجرایی شدن پروژه کوثر که پیشرفت اجرایی خوبی نیز داشته تقدیر بعمل آید .
رییس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه همه اعضای شورا با جدیت از شهردار پرتلاش و منتخب حمایت می کنند ، اقدامات انجام شده در این دو پروژه را مثبت ارزیابی نمود و اظهار امیدواری نمود : فاز دوم پروژه کوثر تا پایان سال و کل پروژه تا پایان سال ۹۴ به اتمام رسد .
وی پیشرفت اجرایی پروژه کوثر را مطلوب عنوان نمود .
مویدی عملیات زیر سازی انجام شده در شهرک بنی هاشم را عامل مهمی در توانمند سازی این بخش شهر عنوان نمود و گفت : با انجام این زیر سازی ها بسیاری ازمشکلات مردم این شهرک رفع شده و بایستی به مرور زمان در جهت رفع سایر در خواست های ایشان اقدام گردد .
وی ضمن دتقدیر از توجه دقیق و کامل استاندار به آبادانی شهر همچنین خواستا ر حمایت های بیشتر استاندار در انجام پروژه های شهری شد و گفت : با توانمندی که استاندار پرتلاش بومی در جذب سرمایه گذار دارد امیدواریم بخشی از این در سرمایه ها در اجرای پروژه های شهری گسیل شود .
مویدی در پایان آمادگی این شورا در حمایت از شهردار و اجرای پروژه هایی که سبب رونق و آبادانی هر چه شهر می شود را علام نمود .

چاپ چاپ