تاریخ انتشار: 16 نوامبر 2014 - اخبار

تقدیر از برگزیدگان مسابقات محلات بانوان در سطح منطقه۳

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در راستای ورزش همگانی،دستیابی به سلامتی و نشاط صورت پذیرفت؛
برگزاری مراسم تقدیر از سرپرستان و بازیکنان تیم های برتر همه رده های سنی مسابقات محلات بانوان سطح منطقه سه در سالن شهید ناصری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، مراسم تجلیل و قدردانی از سرپرستان و بازیکنان مسابقات محلات بانوان منطقه که در ترویج ورزش همگانی، ایجاد روحیه شادابی و نشاط، شکوفایی استعدادها و ارتقاء سطح سلامت شهروندان نقش مهمی را ایفا نمودند در سالن شهید ناصری محله خواجه ربیع برگزار گردید.
از آنجایی که یکی از مهمترین وظایف شهرداری فراهم آوردن بستر لازم برای حضور اقشار مختلف در عرصه ورزش است. براین اساس، رشته های مختلف ورزشی برای اقشار و سنین مختلف در سطح غیر حرفه ای و محلی طراحی و اجرا می شود.
ورزش یکی از مقوله‌های مهم جامعه است و به‌دلیل نقش مهمی که در سلامت و توسعه جامعه دارد باید مورد توجه جدی همه مسئولان قرار گیرد و تقدیر از ورزشکاران موجب دلگرمی آنها برای ادامه مسیر و جذب سایر افراد جامعه به عرصه سالم ورزش خواهدشد.
در این مراسم تقدیر از سرپرستان و بازیکنان تیم های شرکت کننده در رشته های والیبال، فوتسال، بسکتبال، آمادگی جسمانی، داژبال و هفت سنگ به عمل آمد و سپس در خصوص بهبود روش های بالابردن کیفیت در سال های آتی بحث و گفتگو شد و بنا شد این نشست های هم اندیشی در آینده نیز استمرار یابد.

چاپ چاپ