به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه4:

صرفه جویی ریالی در حوزه فناوری و اطلاعات منطقه۴

تاریخ انتشار: 17 نوامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه۴،از صرفه جویی ریالی ۳میلیاردی در حوزه فناوری و اطلاعات شهرداری منطقه۴ خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، مهدی شریفیان فعالیتهای اداره فناوری و اطلاعات منطقه را درقالب ۴بخش محوری عنوان کرد و گفت: شبکه و امنیت، بخش نرم افزاری، بخش GISو آمارو خدمات پشتیبانی از جمله بخشهای فعالیت این اداره می باشند.
وی با اشاره به مجازی شدن زیرساخت سرویس ها و سرورها درراستای جلوگیری از قطعی سرویس‌ها، در حوزه شبکه و امنیت بیان داشت: راه اندازی سرویس فعال‌سازی اتوماتیک ویندوز KMS در منطقه، ۳میلیارد صرفه جویی ریالی در پی داشته است که براین اساس کلیه سیستمهای کامپیوتری منطقه از سیستم عامل معتبر و مورد تایید شرکت مایکروسافت بهره مند می‌شوند و این موضوع مانع قطعی سرویس ها و افزایش سطح رضایتمندی ارباب رجوع خواهد شد.
شریفیان از واگذاری خدمات پشتیبانی منطقه به بخش خصوصی خبر داد و افزود:درصورت وقوع هرگونه مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری، پیمانکار موظف است در سریعترین زمان ممکن و حداکثر تا ۷۲ساعت نسبت به رفع مشکل اقدام نماید.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری منطقه۴ افزود: برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه کارکنان و شهروندان در محیطهای اداری شهرداری منطقه۴ نیز، از طریق مجازی سازی زیرساختهای سخت افزاری که امکان برگزاری کلیه کلاسهای آموزشی از سطح مبتدی تا حرفه ای را داراست از دیگر اقدامات اجرایی اداره فناوری و اطلاعات طی سالجاری بوده است.
پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی

چاپ چاپ