به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7:

سومین دوره کارگاه آموزشی طرح شکوفایی عشق در منطقه ۷

تاریخ انتشار: 17 نوامبر 2014 - اخبار, اخبار شهرداری ها
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری سومین دوره کارگاه آموزشی طرح شکوفایی عشق ویژه زوج های جوان در فرهنگسرای اندیشه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمود منیعی با اعلام این مطلب افزود: در این طرح زوجهای جوان و خانواده های نوبنیاد که بین یک تا پنج سال از تشکیل خانواده شان می گذرد در زمینه بهبود و کیفیت بخشی به زندگی با هدف جلوگیری از طلاق آموزشهای لازم را خواهند دید.
وی با اشاره به اینکه زوجها به صورت داوطلبانه و با یکدیگر در این کارگاه ها شرکت می کنند، تصریح کرد: اطلاع رسانی به زوج ها از طریق سراهای محلات، پیامک، بنرهای اطلاع رسانی در سطح منطقه و تماس تلفنی از طریق بانک اطلاعاتی انجام می شود.
منیعی با بیان اینکه منطقه ۷ میزبان مناطق ۶، ۱۱ و ۱۲ در طرح شکوفایی عشق است،
خاطرنشان کرد: روابط عاطفی، شناخت زن و مرد از یکدیگر، اقتصاد خانواده، روانشناسی خانواده، شادی و معنویت در خانواده و … از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه مطرح می شود.
وی با اشاره به اینکه اولین جلسه کارگاههای شکوفایی عشق در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، اظهار داشت: این کارگاهها امسال به صورت دو اردوی نیم روزه از ساعت ۱۰ صبح تا۱۸ با برنامه های متنوع شامل کارگاه ، پخش فیلم و … برگزار می شود.

چاپ چاپ