تاریخ انتشار: 17 نوامبر 2014 - اخبار

۷۷۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام:
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری از اجرای ۷۷۵ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در سراسر استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمد سلیمانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات به مناسبت هفته مبارک بسیج، از اجرای ۷۷۵ عنوان برنامه گفت: ۹۹ درصد برنامه های اجرایی هفته بسیج استان برون سازمانی و با محوریت مردم داری، مردم یاری و بصیرت افزایی می باشد .
سردار محمد سلیمانی افزود: افتتاح نمایشگاه و فروشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، برگزاری همایش بزرگ فرماندهان بسیجی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات و دانشگاه ها، برگزاری جشنواره خلاقیت ها و ابتکارات پایگاه های بسیج استان، افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی از جمله سالن های صالحین، ۹ دی، ساختمان های حوزه ها و پایگاه های بسیج و نشست سراسری نخبگان علمی استان چهارمحال و بختیاری مهم ترین برنامه های اجرایی در هفته بسیج است .
وی برگزاری همایش سراسری بسیجیان طلاب استان، سرکشی از ۳۰۰ خانواده شهید همزمان با هفته بسیج در سراسر استان، نشست سراسری حلقه های صالحین با موضوع ماهواره و دجال واره و برگزاری همایش حقوقدانان بسیجی را از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بسیج در سطح استان چهارمحال و بختیاری برشمرد.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری از اجتماع بزرگ بسیجیان سراسر استان با عنوان شکوه مقاومت در ۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و تصریح کرد: برگزاری کلاس های بصیرت افزایی و آشنایی با آسیب های ماهواره ویژه کارمندان بسیجی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج، برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و همچنین مراسم ۷ شب در ۷ پایگاه با حضور پیشکسوتان بسیجی از برنامه های دیگر گرامیداشت هفته بسیج در سطح استان چهارمحال و بختیاری است .
به گزارش بسیج؛ ۵ آذر ماه ۵۸، روزی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی چندی پس از تسخیر لانه جاسوسی، بسیج مستضعفین تشکیل شد و این شجره طیبه در همه صحنه های انقلاب اسلامی حضور فعال داشته و دارد.

چاپ چاپ