یاد یاران انقلاب در دهه فجر/ در سایه عنایت خداوند، جوانان زمینه سرافرازی انقلاب شدند
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی

یاد یاران انقلاب در دهه فجر/ در سایه عنایت خداوند، جوانان زمینه سرافرازی انقلاب شدند...

تاریخ انتشار: 06 فوریه 2015 - خواندني هاي برگزيده‌
پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی، حمیدآزموده شهردارو اعضای شورای اسلامی بهشهرهمراه با جمعی از مسئولان، یادِ یاران انقلاب را در دهه فجرباملاقات از حجت الاسلام روحانی نژاد ، سید میرعبدالواحد بنی کاظمی فرمانده سپاه پاسداران در دهه اول انقلاب وابوالقاسم مهدوی از بازنشستگان سپاه که درراهپیمایی ۵۷ حضور فعال داشتند گرامی داشتند.
حمیدازموده شهردار بهشهر دراین دیدار با تبریک ایام الله دهه فجروبا بیان اینکه جوانان گذشته با رهبری امام راحل حکمت و فلسفه اسلام ناب محمدی راالگوفعالیتهای خود قرارداده بودند تصریح کرد:
با وجود تلاش دشمنان برای به فراموشی سپردن این حادثه تاریخ ساز، نام امام خمینی (ره) هنوز در دل‌های مردم ایران و آزادگان و مستضعفان جهان زنده است و در این راستا میبایست قدر جوانان مؤمن و انقلابی دیروز را که هم اکنون به سن پیری رسیده اند را بدانیم.
شهردار بهشهر با تاملی گذرا برصحنه های پر التهاب و حماسی انقلاب و مجاهدت جوانان و با بیان اینکه حرمت و قداست روحانیت بی نظیر بوده ادامه داد:
نقش روحانیت در پیروزی انقلاب بی نظیرو غیر قابل انکار بوده و صاحبان این تفکر انقلابی معتقدند که اسلام، از سیاست جدا نیست و سیاست عین دیانت است و روحانیت در طول تاریخ، نگهبان شریعت بوده اند و ما نباید اجازه دهیم سابقه درخشان فعالیتشان از تاریخ محو گردد.
وی اد امه داد:
جوانان پرشورو انقلاب در سال ۵۷ با مسئولیتهای سنگینی مواجه بوده وهنگامی که جوانان با ایمان که عاشق و دلباخته دین و ولایت بودند، فوج فوج به مسلخ عشق رفته و با شعار (لبیک یا خمینی) به یاری دین و تشیع شتافتند و ما این آسایش را مدیون فداکارییشان هستیم . در پایان میزبانان به بیانات خاطرات انقلابی پرداختند .
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی بهشهر

چاپ چاپ