۷ گواهینامه بین المللی شهرداری منطقه ۲۲ تمدید شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

در جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی نوبت دوم سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شهرداری ۲۲ ؛

در جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی نوبت دوم سیستم یکپارچه (IMS) 7 گواهینامه بین المللی شهرداری منطقه ۲۲ تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی نوبت دوم سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) منطقه ۲۲ با حضور حجت الاسلام و المسلین ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، مولائی شهردار منطقه ۲۲ ، قائم مقام و معاونان ، شهرداران نواحی و روسای ادارات ، نمایندگان ستاد محیط زیست شهرداری تهران همچنین ممیزین شرکت QVALITY AVSTRIA (اتریش) برگزار شد.
دکتر قیصر سر ممیز شرکت یاد شده ، و تیم ممیزی پس از ۲ روز بررسی همه جانبه از کلیه فعالیت های گوناگون منطقه ۲۲ اعلام کرد که هیچگونه مشکلی را مشاهده نکرده و این منطقه دارای هماهنگی عالی سیستمی است و منطقه ۲۲ برخوردار از الگوهای توسعه پایدار شهری است و دارای نقاط قوت بسیار زیادی از جمله، راه اندازی سیستم بازیافت ، فعالیتهای گسترده آموزشی و نهایتا در فرهنگ سازی موفق بوده و کاهش پیام های شکایتی ۱۳۷ حوزه دفتر شهردار منطقه نیز از جمله نقاط مثبت است و بیانگر این نکته است که اقدامات لازم به موقع انجام می شود. تیم ممیزی امسال نسبت به سال گذشته سخت گیری بیشتری را اعمال کرد ولی علیرغم این سخت گیری ها منطقه ۲۲ بمیانگین ۹۰ ،هفت گواهینامه مدیریت زیستی محیطی (۱ISO1400) ، مدیریت کیفیت (ISO9001) ، مدیریت مستندات (ISO10013) مدیریت آموزش(ISO10015)، مدیریت شکایات مشتریان(ISO10002) مدیریت رضایت مشتریان(ISO10004) و ایمنی و بهداشت شغلی (OHSAS18001) منطقه ۲۲ تمدید می شود.
سپس حجت الاسلام و المسلمین ناصحی نیز ضمن تبریک این موفقیت منطقه ۲۲ بیان داشت که گزارش ممیزین نشان داد که فعالیتهای کمی و کیفی منطقه ۲۲ با ارزش بوده و مدیریت شهری ابر شهر تهران و شورای اسلامی شهر تهران مصمم هستند که تحول اساسی و اصولی در بخش های فرهنگی ، عمران ، ممحیط زیست و ایمنی در این شهر بوجود آید.
مولائی شهردار منطقه ۲۲ نیز طی سخنانی از کارکنان منطقه که در جهت رسیدن به اهداف عالی سازمانی با دقت ، تلاش و کار جهادی کوشا بودند قدردانی کرد. وی در ادامه نیز بیان داشت: » نمره ما در سال گذشته ۸۲ بود و توانستیم امسال به نمره ۹۰ برسیم و با توجه به پتانسیلهای موجود منطقه در سایه کار و تلاش جهادی ، امیدواریم که در سال آتی شاهد پیشرفت در این زمینه هم باشیم و ان شاء الله به نمره ۱۰۰ برسیم.»

Click here to

چاپ چاپ