تاریخ انتشار: 07 فوریه 2015 - اخبار

احداث همراه سرای بیمارستان امام حسین(ع) در منطقه ۷

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهردار منطقه ۷ از احداث همراه سرای بیمارستان امام حسین(ع) به منظور برطرف کردن مشکلات اقامتی همراهان بیماران و کاهش هزینه های آنان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، دکتر رضا نگهبان با اعلام این مطلب افزود: بیمارستان‌ها به ویژه بیمارستان‌های پر مراجعه مانند بیمارستان امام حسین (ع) نیازمند احداث “همراه سرا” برای اقامت همراهان بیمار هستند.
وی با اشاره به موقعیت خاص این منطقه و لزوم احداث ” همراه سرا ” تصریح کرد : وجود مراکز بزرگ درمانی از جمله بیمارستان تخصصی امام حسین (ع) ، مسافر پذیری این منطقه را از سایر مناطق شهر تهران و همچنین شهرهای مختلف کشور افزایش داده است که این امر مشکلاتی را برای مراجعین و همچنین شهروندان ساکن در این منطقه به وجود آورده است.
شهردار منطقه ۷ اظهار داشت: بخش عمده ای از مراجعه کنندگانی که به این بیمارستان مراجعه می کنند نیاز به اقامت یک یا چند روزه در تهران دارند اما از آنجا که اقامت در هتل برایشان مقدور نیست اغلب برای رسیدگی به بیماران خود در محوطه بیمارستان و یا در داخل خودروها ی خود و در خیابان های اطراف بیمارستان توقف و استراحت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری منطقه به منظور حفظ شان و کرامت همراهان بیماران و همچنین حفظ آرامش و آسایش ساکنین مجتمع های مسکونی اطراف این بیمارستان اقدام به احداث مرکزی برای اقامت موقت آنها کرده است .
دکتر نگهبان با تاکید بر اینکه این اقدام خداپسندانه بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی را در محدوده بیمارستان کاهش خواهد داد، گفت: این همراه سرا به مساحت ۱۹۰ مترمربع و در ۷ طبقه تا پایان خرداد ماه سال ۹۴ افتتاح می شود.
گفتنی است که این همراه سرا در انتهای خیابان مدنی، کوچه اکبری، جنب سرای محله نظام آباد احداث خواهد شد.

چاپ چاپ