- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

برپایی دوره های آموزش بازیافت در مساجد و مدارس منطقه۴

معاون امور شهری شهرداری منطقه۴ از برگزاری دوره های آموزش بازیافت در سطح مساجد و مدارس منطقه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، حمید ناصحی با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای فرهنگسازی مقوله بازیافت و حفظ محیط زیست در سطح منطقه نسبت به برپایی دوره های آموزش بازیافت ویژه شهروندان منطقه اقدام نموده است.
وی به برگزاری کلاس آموزشی محیط زیست و بازیافت در دبستان مهدیه خیابان رسالت، اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح به همراه توزیع بروشورهای اطلاع رسانی – تبلیغاتی و کیسه های آبی رنگ بازیافت در میان دانش اموزان این مدرسه صورت گرفت.
ناصحی ادامه داد: براین اساس کلاسهای آموزشی با موضوع بازیافت و تفکیک زباله خشک از مبدأ ویژه نمازگزاران مسجد مولای متقیان (واقع در خیابان هنگام) برگزار شد و بروشورهای اطلاع رسانی در بین نمازگزارن توزیع شد.
همچنین کلاسهای آموزش بازیافت و توزیع بروشورهای اطلاع رسانی برای جمعی از نمازگزاران مسجد الرسول(ص) ( واقع در خیابان رسالت)، مسجد الحجت(عج)( واقع در خیابان رسالت) برگزار شد.
معاون امورشهری منطقه به آموزش طرح تفکیک پسماند از مبدا ویژه ۳۰۰ واحد تجاری واقع در ناحیه ۲ منطقه اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح در محدوده خیابانهای کرد، کمالی و منصوری به همراه توزیع ۶۰۰ عدد کیسه آبی رنگ و ۱۰۰ عدد بروشورو ثبت ۱۰۰ عدد کارت اشتراک و نصب ۳۰۰ عدد هلوگرام بازیافت بر روی پلاک های واحد های تجاری صورت گرفت.