تاریخ انتشار: 08 فوریه 2015 - اخبار

در آستانه سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گل های سرخ بر مزار شهدای شمال تهران هدیه شد...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گلزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در شمال تهران ، گلباران و با گلاب غبارروبی و عطر افشانی شد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: این برنامه همزمان با روز انقلاب اسلامی ، ایمان، جهاد و شهادت و به منظور تجلیل و گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری ها و از خودگذشتگی‌های شهیدان دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدای امامزاده علی اکبر(ع) برگزار شد .
وی گفت: شمیران دارای بیش از یک هزار و ۲۰۰ شهید است که گلزار شهدای امامزاده علی اکبر(ع) چیذر بعد از بهشت زهرا(س) بیشترین شهید را در خود ماوا داده است که در آیین گلباران، این قبور مطهر غبار روبی و با شیشه های گلاب شستشو و با اهدای شاخه های گل عطر افشانی شد .
کارگران خاطر نشان ساخت : در این برنامه اولین آلبوم تهیه شده از آثار شهدا که مجموعه ای از عکس ها، وصیتنامه، خاطرات شهید و خانواده ایشان و… است به پدر شهید اهدا شد .
این مقام مسئول خاطر نشان ساخت این طرح برای همه شهدای شمیران در حال تهیه است که تا کنون ۵۰ آلبوم آماده تحویل است.
وی برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر، خاطره گویی خانواده های معزز شهدا ، قرائت فاتحه به روح و روان شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، تجدید میثاق با آرمان های شهدا و نهضت حسینی که پیام آور پایداری و استکبار ستیزی است را از دیگر برنامه های این روز عنوان کرد.

چاپ چاپ