- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

شهردار منطقه ۶ اعلام کرد، برپایی ۴۰ غرفه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شهرداری منطقه ۶ به مناسبت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با بیش از ۴۰ غرفه و با آمادگی کامل پذیرای شهروندان است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ ، عظیم بابائی شهرداری منطقه ۶، از آماده سازی حدفاصل فلسطین تا وصال شیرازی خبر داد و گفت: به مناسبت راهپیمایی ۲۲ بهمن، شهرداری منطقه با برپایی بیش از ۴۰ غرفه به مراجعه کنندگان خدمات فرهنگی و هنری ارائه می کند. شهروندان می توانند به صورت رایگان از مشاوره کارشناسان، بینایی سنجی، ویزیت چشم پزشکی، غربالگری فشارخون و قند خون، چکاپ پزشکی و آموزش کمک های اولیه بهره مند شوند.
وی با اشاره به دیگر خدمات افزود: نقاشی و الگوبرداری با موضوعات انقلاب، اختصاص محوطه بازی ویژه کودکان، گریم کودکان، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقات قرآنی، بازی های رایانه ای، هنرهای دستی با ارائه هدایای رایگان، طراحی کاریکاتور، نمایشگاه عکس روزشمار انقلاب و غرفه تفریحی و ورزشی پینت بال از دیگر خدماتی که به شهروندان ارائه می شود.
بابائی یادآور شد: رنگ آمیزی نرده های brtدر محور انقلاب و آزادای به متراژ ۴۰۰۰۰ متر مربع و رنگ آمیزی جداول brtدر محور انقلاب و آزادی به متراژ ۷۰۰۰ متر طول انجام شد، پوشش طاق نصرتهای ایستگاه brt در محور انقلاب با گیاه بامبو، آذین بندی طاق نصرت های داربستی محور انقلاب با ریسه های پارچه ای به متراژ ۲۳۰۰ متر طول و حذف زوائد فیزیکی، سایبان فرسوده، مبلمان فرسوده و تابلو و …به تعداد ۸۵ مورد انجام شده است.