- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

همزمان با دهه فجر: ۲۱ پروژه شهری در منطقه ۶ قم به بهره برداری رسید

همزمان با دهه فجر: ۲۱ پروژه شهری در منطقه ۶ قم به بهره برداری رسید / بازگشایی خیابان های ۴۵ متری کارگر و شهید فهیمی در سال ۹۴
شهردار منطقه ۶ قم گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۲۱ پروژه شهری با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در منطقه ۶ قم به بهره برداری رسید.
شنبه شب(۱۸ بهمن) در پنجمین شب از مراسم جشن انقلاب اسلامی که به همّت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در مسجد امامزاده جعفر (ع) در منطقه ۶ شهری برگزار شد، اظهار داشت: پس از سفر مقام معظم رهبری به قم در سال ۸۹، رشد و توسعه و خدمت به مناطق کمتر برخوردار سرعت بیشتری به خودش گرفت، به طوری که در سال ۹۰ منطقه دو جهت گستردگی و ارائه خدمات هرچه بهتر به دو منطقه ۲ و ۶ تقسیم شد.
وی بیان داشت: منطقه ۶ بیش از ۲۳۰ هزار نفر جمعیت دارد که پر جمعیت ترین منطقه شهری ست، امروز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۲۱ پروژه شهری با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان در این منطقه به بهره برداری رسید.
متین فر خاطرنشان کرد: شهرداری قم با توجه به فعالیت های گسترده ای که در جهت بهسازی و عمران شهری داشته، بیش از ۱۴۳ پروژه را با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری رسانده است.
وی عنوان داشت: یکی از شاخص ترین پروژه هایی که در منطقه ۶ صورت گرفته احداث آتش نشانی خیابان شهید فهیمی است که با اعتباری بالغ بر ۲ و نیم میلیارد تومان امروز به بهره برداری رسید.
متین فر افزود: با توجه به ضرورت ایجاد، توسعه و حفظ فضای سبز، بهره برداری از چندین بوستان محله ای نیز همزمان با دهه فجر در منطقه ۶ شهری صورت گرفت.
وی یادآور شد: در سال ۹۴ نیز بهره برداری از چند بوستان بزرگ و بازگشایی چندین خیابان که سال هاست مردم منطقه در انتطار توسعه و تعریض آن هستند را در دستور کار قرار دادیم.
متین فر تاکید کرد: از همین تریبون به شهروندان منطقه ۶ قول می دهم که درسال ۹۴ پروژه بازگشایی خیابان ۴۵ متری کارگر و خیابان شهید فهیمی به اتمام رسیده و از آن بهره برداری شود.

naseryazdi۷۴@yahoo.com ناصر یزدی منش
۱۳۹۳/۱۱/۱۹
اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم