- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

شستشوی و پاکسازی المان های شهری منطقه ۴ در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۴ از شستشو و پاکسازی معابر و المان های شهری در آستانه فرارسیدن راهپیمایی غرور آفرین ۲۲ بهمن خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۴، حمید ناصحی با بیان این مطلب گفت: همزمان با فرارسیدن ایام مبارک فجرانقلاب اسلامی، اداره خدمات شهری منطقه۴ همگام با سایر نهادها و همچنین مردم انقلابی، اقدام به شستشوی تابلوهای شناسایی، المان های شهری و رفت و روب معابر نمود.
وی در ادامه افزود: طرح فوریتی نظافت و پاکسازی معابر محدوده شمال شرق تهران تا پایان دهه فجر در دستور کار این اداره قرار گرفته است و پس از راهپیمایی شکوهمند روز ۲۲ بهمن ماه نیز تداوم خواهد داشت.
ناصحی در ادامه از اجرای نمایش خیابان با موضوع بازیافت و محوریت دهه مبارک در مدارس شمال شرق تهران خبر داد افزود: در راستای فرهنگسازی مسئله تفکیک زباله از مبدا و اهمیت آگاه سازی مسایل زیست محیطی در میان کودکان و دانش آموزان، نمایش کمدی موزیکال در مدارس و خانه های اسباب بازی منطقه در حال اجرا است.
معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۴ با اشاره به برگزاری دوره های آموزش بازیافت در مساجد گفت: براین اساس کلاسهای آموزشی با موضوع بازیافت و تفکیک زباله خشک از مبدأ ویژه در مساجد در دستور کار قرار گرفت.
وی در ادامه با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر بیش از ۱۸۰۰ متر مربع سازه تبلیغاتی در سطح منطقه اکران شد افزود: با فراررسیدن ایام الله دهه فجر به همت اداره زیباسازی منطقه ۴، اقدام به اکران سازه های تبلیغاتی با مضمون شعارهای زمان انقلاب، تصاویری از رشادتهای بزرگمردان آن ایام و شادمانی مردم درکوچه وخیابان های آن دوران نموده است .
وی در ادامه افزود: براین اساس، اداره زیباسازی منطقه درراستای پاسداشت این ایام، ۱۸۰۰مترمربع از سازه های تبلیغاتی موجود درسطح منطقه را درقالب پرتابل، بیلبورد و بنر به این امر اختصاص داد .

پیمان ضیایی
مدیر روابط عمومی