تاریخ انتشار: 09 فوریه 2015 - اخبار, از سراسر ايران

اجرای مسابقه بزرگ آسمان آبی، زمین پاک در منطقه ۱۰ تهران

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همزمان با راهپیمایی روز ۲۲ بهمن صورت می گیرد؛
اجرای مسابقه بزرگ آسمان آبی، زمین پاک در منطقه ۱۰ تهران
همزمان با راهپیمایی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با هدف افزایش جلب مشارکت شهروندان و اجرای طرح کمپین آسمان آبی و زمین پاک، مسابقه جمع آوری پسماندهای خشک در مسیر راهپیمایی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، عباس ندرلو قائم مقام منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت مشارکت مردمی در امر نگهداشت شهر و تحقق شعار آسمان آبی و زمین پاک، مسابقه جمع آوری پسماندهای خشک در روز ۲۲ بهمن برگزار می شود.
وی افزود: در این روز علاوه بر آماده باش نیروهای خدمات شهری و بازیافت، گروه های ۴ نفره داوطلب مردمی و همکاران راس ساعت ۹:۰۰ صبح الی ۱۱:۰۰ نسبت به جمع آوری ضایعات خشک و پسماند در مسیر خیابان آزادی حد فاصل بزرگراه یادگار امام (ره) تا بزرگراه شهید نواب صفوی اقدام نموده و پس از توزین مقادیر جمع آوری شده، به گروه های چهار نفره اول تا سوم که بیشترین میزان را جمع آوری کنند جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.
ندرلو یادآور شد: علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه در صبح روز ۲۲ بهمن به غرفه امور شهری واقع در مقابل ساختمان ستادی منطقه در خیابان آزادی نرسیده به بزرگراه یادگار امام (ره) جنب کارخانه زمزم مراجعه نمایند.

چاپ چاپ