تاریخ انتشار: 09 فوریه 2015 - اخبار

المان های نمادین در معابر شمال تهران نصب شد

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

.به مناسبت ایام ا… دهه فجر
المان های نمادین در معابر شمال تهران نصب شد

به مناسبت بزرگداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی المان های نمادین مناسبتی در معابر شمال تهران نصب شد .
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : این اقدام به منظور ایجاد جلوه های بصری شبانه و زیباسازی المان های شهری در ایام ا.. دهه فجر با همکاری نواحی ۱۰ گانه و سازمان زیباسازی شهر تهران و منطقه یک انجام شد و طی آن المان های حجمی و نوری مناسبتی در سطح منطقه نصب شد.
وی گفت : ۵ المان نوری در زیر پل پارک وی، میدان تجریش ، ورودی ساختمان منطقه یک و جنب ساختمان ناحیه ۱۰ شهرداری این منطقه و ۲ مورد المان حجمی نیز در زیر پل پارک وی و میدان تجریش نصب شده است.
نوربخش تصریح کرد : ۱۱ پایه پرچم بلند سطح منطقه با پرچم مقدس جمهوری اسلامی به اهتزاز درآمد و ۲۲۰ تخته پرچم کوتاه سطح منطقه نیز تعویض شد.
این مقام مسئول آذین بندی میادین،معابر،ساختمان منطقه ، نواحی دهگانه، مساجد،مدارس و … را اقدام دیگری دانست و گفت: ۴۶ هزار و ۸۴۰ متر طول ریسه پارچه ای و رنگی، ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر طول ریسه شلنگی و ۵۰۰ متر کتیبه پارچه ای در سطح منطقه نصب شده است .
وی گفت : چاپ کتیبه های بنری با طرح پرچم طرح دیگری است که به متراژ ۲ هزار و ۳۸۵ متر طول در بلوارها ،خیابان ها و معابر و ساختمانهای نصب شده است.

چاپ چاپ