منطقه ۱۱ میزبانی از راهپیمایان را در خیابان آزادی ، نبش خیابان بهبودی عهده دار شد....

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهرداری منطقه ۱۱؛ میزبان راهپیمایان در میعادگاه انقلاب اسلامی به منظور میزبانی شایسته از شهروندان در راهپیمایی عظیم سی وششمین سالروز انقلاب اسلامی ایران ؛ شهرداری منطقه ۱۱ میزبانی از راهپیمایان را در خیابان آزادی ، نبش خیابان بهبودی عهده دار شد.
نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ در این خصوص گفت: به منظور میزبانی شایسته از خیل عظیم راهپیمایان در یوم الله ۲۲ بهمن ؛ برنامه های متنوع هنری ، فرهنگی، آموزشی با حضور هنرمندان و گروه های هنری در محل میعادگاه عاشقان انقلاب تدارک دیده شده است.
آبادیان ادامه داد: معاونت اجتماعی و فرهنگی با اجرای برنامه های سلامت محور از جمله تست قند خون و فشار خون ،ارائه آموزش شهروندی ، حضور شورایاران ، غرفه برگزاری مسابقه دارت ، نقاشی کودک و توزیع بروشورهای آموزشی از راهپیمیان استقبال می کند.وی افزود: معاونت خدمات شهری و محیط زیست نیز به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن، برپایی غرفه فضای سبز در محل میعادگاه و ارائه بسته های آموزشی، انواع گلدان، سی دی آموزشی و بروشور به شهروندان از جمله برنامه های روز ۲۲ بهمن ماه است.
سرپرست شهرداری منطقه ۱۱ خاطر نشان کرد: ارائه بروشورهای آموزشی بازیافت و اجرای برنامه های هنری و فرهنگی به منظور ترویج فرهنگ تفکیک از مبدأ از دیگر برنامه های این حوزه است.
وی با بیان اهمیت حمل و نقل شهروندان در این روز ؛صریح کرد : از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه ؛ هماهنگی های لازم با ناوگان اتوبوس رانی و تاکسی رانی منطقه برای سرویس دهی و جابه جایی مسافران انجام شده است تا شهروندان به راحتی بتوانند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.همچنین تجهیزات ترافیکی لازم و کلیه کارکنان این معاونت برای خدمت رسانی و تسهیل آمد و شد راهپیمایان آماده هستند.
آبادیان به حضور ستاد مدیریت بحران در مراسم راهپیمایی ۲۲ اشاره کرد و گفت:ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۱ با حضور پر شور اعضای گروه های دوام محلات ؛به توزیع بروشورهای اطلاع رسانی و تبلیغات در حوزه مدیریت بحران پرداخته و در خصوص اهداف تشکیل گروه های دوام در محلات شهر، معرفی طرح مدیریت بحران اماکن، دانستنی های آمادگی مقابله با زلزله ، تهیه کیف نجات و… اقدام می کنند.

چاپ چاپ