- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

برگزاری بازارچه کارآفرینی سرای هنر یاس در منطقه ۷

مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری بازارچه کارآفرینی سرای هنر یاس با هدف حمایت از کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، مهدی سعیدی با اعلام این مطلب افزود: این بازارچه شامل ۱۵ غرفه می باشد که در هر یک از غرفه ها کارآفرینان محصولات خود را جهت بهره مندی شهروندان عرضه می کنند.
وی با اشاره به اینکه این بازارچه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ شب دایر است، یادآور شد: این بازارچه به نشانی خیابان شریعتی، خیابان سمیه روبروی کمیته امداد امام خمینی (ره) واقع شده و شهروندان می توانند از این مکان دیدن کنند.
رئیس اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه ۷ با اشاره به اینکه مکان این بازارچه را شهرداری منطقه بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای دراختیار کارآفرینان قرار داده است، تصریح کرد: ارائه تسهیلات لازم به کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی، ترویج فرهنگ کسب و کار و کارآفرینی و نیز آگاهی شهروندان از محصولات و تولیدات خانگی منطقه خود از اهداف اداره آسیب های اجتماعی منطقه ۷ در برپایی این بازارچه بوده است.
وی تصریح کرد: این غرفه ها به منظور حمایت از قشر آسیب دیده و کارآفرینان نوپا برپا شده تا بتوانند در این بازارچه ها درآمدی هرچند ناچیز را کسب و به اقتصاد خود و خانواده کمک کنند.
سعیدی با تاکید بر ضرورت حمایت از کارآفرینان و اشاعه فرهنگ کارآفرینی، خاطرنشان کرد: سعی کرده ایم با ایجاد فضای مناسب برای افراد خود اشتغال و صاحبان مشاغل خانگی، شرایط را برای عرضه تولیدات و محصولات آنها فراهم کنیم.
به گفته رئیس اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه ۷ صنایع دستی و پوشاک تولید شده توسط زنان سرپرست خانوار، ترشیجات، کیف و کفش و… از جمله محصولاتی است که در این بازارچه عرض می شود.