تاریخ انتشار: 11 فوریه 2015 - اخبار, اخبار شهرداری ها

میزبانی شهرداری منطقه ۱۱ از راهپیمایان در مراسم ۲۲ بهمن...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

شهرداری منطقه ۱۱ در مراسم سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری ، میزبان شهروندانی بود که در مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با آرمان های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب ؛میثاقی دوباره بستند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ ، مراسم ویژه روز ۲۲ بهمن با برپایی غرفه های فرهنگی ، آموزشی ، هنری ، ورزشی همراه با اجرای موسیقی ، سخنرانی شهردار و معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ، اجرای گروه کودک و حضور هنرمندان سینما ، تئاتر در خیابان انقلاب مقابل بوستان دانشجو برگزار شد.
بر اساس این گزارش توزیع بروشورهای آموزشی نماز، پخش آهنگ های انقلابی ، بازی های رایانه ای ، برپایی غرفه عفاف و حجاب ، برپایی غرفه سلامت و بینایی سنجی و انجام تست قند خون و فشار خون از دیگر برنامه های شهرداری منطقه ۱۱ در میزبانی از خیل عظیم راهپیمایان در مسیر خیابان انقلاب به سمت میدان آزادی بود.
همچنین برپایی غرفه فضای سبز در محل میعادگاه و ارائه بسته های آموزشی، انواع گلدان، سی دی آموزشی و بروشور به شهروندان ،ارائه بروشورهای آموزشی بازیافت و اجرای برنامه های هنری و فرهنگی ، هماهنگی با ناوگان حمل و نقل عمومی برای تسهیل در جابه جایی مسافرین و توزیع بروشورهای اطلاع رسانی و تبلیغات در حوزه مدیریت بحران در یوم الله ۲۲ بهمن انجام شد.

چاپ چاپ