تاریخ انتشار: 12 فوریه 2015 - اخبار

حضور پرشور کارکنان منطقه سه شهرداری مشهد در جشن وحدت و عزت ایرانیان...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

همگام با ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن؛
حضور پرشور کارکنان منطقه سه شهرداری مشهد در جشن وحدت و عزت ایرانیان
شهردار، کارکنان و کارگران منطقه سه شهرداری مشهد همگام با ملت بزرگ ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به سیل خروشان راهپیمایان مشهدی پیوستند.

به گزارش روابط عمومی منطقه سه شهرداری مشهد، همزمان با ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ضد استکباری مردم انقلابی استان خراسان رضوی، کارکنان شهرداری منطقه سه نیز همگام و هم صدا در کنار مردم شهید پرور مشهد مقدس بانگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر دادند.
کارکنان شهرداری منطقه سه نیز با پیوستن به سیل خروشان اقشار مختلف مردم ایران اسلامی در راهپیمایی با عظمت روز ۲۲ بهمن شرکت نمودند.
کارکنان این منطقه بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از بیداری اسلامی در کشورهای همسایه و مقابله با تحرکات تروریستی تکفیری‌ها و حرکت‌های آزادی خواهی و مقابله با شیطان بزرگ آمریکا و هم‌ پیمانان آن در هر نقطه از جهان دفاع و حمایت کردند.
در این مراسم پرشکوه که از میدان ۱۵ خرداد آغاز و تا حرم مطهر رضوی ادامه یافت کارکنان این منطقه از ابتدای مراسم در راهپیمایی حضور یافتند با حضوری بسیار چشمگیر و یکپارچه ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و با خلق حماسه‌ای باشکوه و دشمن‌شکن، ندای حراست از ارزش‌های اسلامی و انقلاب را سر دادند.

چاپ چاپ