تاریخ انتشار: 14 فوریه 2015 - اخبار, از سراسر ايران, خواندني هاي برگزيده‌

با برگزاری همایش دوچرخه سواری/ مسابقات ورزش محلات کرج استارت خورد / رقابت ۱۴ هزار شرکت کننده...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها -

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از آغاز مسابقات ورزش محلات خبر داد و افزود: استارت این مسابقات با همایش دوچرخه سواری زده شد.
محسن عبدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، با اعلام این خبر افزود: در این همایش که با حضور ۱۷۰ شهروند در سنین مختلف برگزار شد دوچرخه سواران مسیر ۵ کیلومتری میدان سپاه تا میدان امام خمینی را رکاب زدند و در نهایت در جنب تالار شهیدان نژادفلاح به کار خود پایان دادند.
این مسئول اضافه کرد: در این همایش علاوه بر شرکت شهروندان کرجی، برخی از قهرمانان و مدال آوران ملی پوش این رشته ورزشی از جمله محسن رحمانی، مهدی علمایی و محسن آرمون نیز حضور داشتند.

این معاون، با اشاره به اینکه همایش مذکور جمعه ۲۴ بهمن ماه جاری برگزار شده است، ساعت برگزاری این مسابقه را ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر اعلام کرد.
عبدلی با بیان اینکه در پایان این رویداد ورزشی با برگزاری مراسم قرعه کشی ۲۵ هدیه به شرکت کنندگان تعلق گرفت، افزود: همچنین مقرر شد جوایز نفرات منتخب در مراسم اختتامیه به آنها اهداء شود.
این مسئول با اشاره به اینکه مسابقات محلات ورزشی با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج به اجرا در آمده است، هدف از برگزای این مسابقات را توجه به اهمیت توسعه ورزش همگانی ذکر و عنوان کرد: برگزاری مسابقات محلات یک دستاورد ارزشمند برای مجموعه مدیریت شهری است.
وی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در دومین دوره از مسابقات ورزش محلات از مرز ۱۴ هزار نفر گذشته است، از آغاز مسابقات فوتسال طی روز جاری خبر داد و گفت: در این رشته ۵۰۰ تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند و رشته فوتسال بین آقایان بالاترین آمار ثبت نام را داشته است.
معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی اجتماتعی شهرداری کرج، تعداد تیم های شرکت کننده در رشته والیبال را نیز ۳۸۰ تیم اعلام کرد و با اشاره به اینکه این رشته نیز بعد از فوتسال جزء پرطرفدار ترین رشته های این دوره است، گفت: اکثر بانوان در رشته آمادگی جسمانی شرکت کرده اند.
عبدلی با بیان اینکه مسابقات فوتسال امروز در سالن های ولیعصر و پوریای ولی برگزار می شود، تعداد تیم هایی که در این سالن ها به رقابت می پردازند را به ترتیب ۳۰ و ۲۵ تیم عنوان کرد و افزود: مسابقات به صورت تک حذفی برگزار خواهد شد.

چاپ چاپ