- citypr.ir - https://www.citypr.ir -

طرح شبکه فاضلاب شهری را ۳ ساله به ثمر می رسانیم

شهردار منطقه ۲۲ در مسجد امام علی (ع) اعلام کرد؛

طرح شبکه فاضلاب شهری را ۳ ساله به ثمر می رسانیم

شهردار منطقه ۲۲ در جمع نمازگزاران مسجد امام علی (ع) گفت:« اگر امروز مفتخریم که سی و ششمین سالروز پیروزی انقلابمان را جشن بگیریم دلیلش جز این نبوده که پشت سر رهبر و مقتدایمان حرکت کرده ایم. دنیا از تحلیلها، تفاسیر و نگاههای دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب حیران مانده است. »
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه با حضور در مسجد امام علی (ع) با تبریک خجسته سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: « نهال انقلاب اسلامی به دست حضرت امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب به ثمر نشست؛ انقلابی که ابعاد و دستاوردهای بسیاری دارد و همه این دستاوردها مرهون ایثار و فداکاری جوانانی است که در سال ۴۲ وقتی از امام خمینی (ره) پرسیدند، سربازانت کجا هستند، فرمودند سربازان من در گهواره اند. همان سربازان بودند که در سال ۵۷ حماسه بزرگ ۲۲ بهمن را آفریدند. »
وی در ادامه افزود: « امروز خداوند را شاکریم که ادامه دهنده راه امام راحل (ره) و پیرو ولایت مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) که قبل و بعد از انقلاب پابپای رهبر کبیر انقلاب در صحنه مبارزات حاضر بودند، هستیم. »
شهردار منطقه ۲۲ در بخش دیگری از صحبتهای خود با یادآوری حماسه دلاورمردان ۸ سال دفاع مقدس و لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنان، خاطرنشان کرد: « به فرموده مقام معظم رهبری، آمریکا قابل اعتماد نیست. دشمن می خواهد نگذارد در راهپیمایی ۲۲ بهمن که نمادی از اتحاد و همبستگی ملت غیور ایران است، شرکت کنیم و حضور تک تک ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه می تواند ضربه محکمی به دهان آمریکا و دیگر دشمنان انقلاب باشد. »
مولایی در خصوص برنامه های شهرداری برای تامین سرانه ها و زیر ساختهای مورد نیاز محدوده شمال غرب پایتخت نیز برای نمازگزاران و شهروندان حاضر در مسجد امام علی (ع) حرفهایی داشت و تصریح کرد: « منطقه ۲۲ اولین منطقه تهران است که اسانداردهای بین المللی گرفته، در حال توسعه و قطب تفریحی گردشگری تهران است و پروژه و فضاهای فرامنطقه ای بسیاری دارد. نمونه این پروژه ها و فضاها، دریاچه شهدای خلیج فارس است که جزو ۲۰ طرح برتر سال ۲۰۱۴ بود. این منطقه دارای ۴۶ درصد فضای سبز یعنی بیشترین مساحت فضای سبز میان مناطق ۲۲ گانه تهران است و طبق توافقات بعمل آمده با آب و فاضلاب، قرار است ظرف مدت ۳ سال به شبکه فاضلاب شهری بپیوندد. »
وی انتخابات شورایاریها را مهم و قابل توجه برشمرد و افزود: « شورایاران پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان شهرداری هستند پس لازم است افرادی را بعنوان نماینده محله خود انتخاب کنید که ولایتمدار و شایسته باشند، بی توقع و بی منت کار کنند و محله و مشکلاتش را بشناسند. تابحال ۴۷۰ نفر برای انتخابات شورایاریهای محله های منطقه ۲۲ ثبت نام کرده اند.»
شهروندان حاضر در مسجد امام علی (ع) در پایان این برنامه، مشکلات و درخواستهایشان را بصورت مستقیم با شهردار منطقه ۲۲ و همکارانش در میان گذاشتند و دستوراتی نیز برای رفع موارد مطرح شده از سوی شهردار منطقه صادر شد.